ANUNŢ cu privire la desfășurarea concursului privind ocuparea funcției de Director al Centrului de Tineret Sireți

ANUNŢ
cu privire la desfăşurarea concursului privind
ocuparea funcţiei de Director al Centrului de Tineret Sireți

Având în vedere Dispoziția Primarului satului Sireți nr. 18 din 7 martie 2022 Cu privire la organizarea concursului pentru funcția de Director al Centrului de Tineret, Decizie 7/14 din 15.10.2020 Cu privire la crearea Centrului de Tineret, Deciziei 1/17 cu privire la modificarea  Decizie 7/14 din 15.10.2020 Cu privire la crearea Centrului de Tineret,  Primăria s. Sireți  ANUNŢĂ:

  1. Concurs pentru funcţia de Director al Centrului de Tineret Sireți
  2. Sediul organizatorului: Primăria Sireți, sala de ședințe
    3. Scopul general al funcţiei: Organizarea activității Centrului de Tineret
  • Asigurarea realizării misiunii și a obiectivelor Centrului de tineret prin aplicarea și promovarea unui management performant.
  • Asigurarea realizării eficiente a programelor și serviciilor pentru tineret.
  • Dezvoltarea relațiilor de conlucrare cu instituțiile din domeniu, în conformitate cu legislația în vigoare.
  • Managementul organizațional.
  • Colaborarea cu instituțiile și organizațiile naționale și internaționale din domeniul tineretului.
  • Managementul resurselor umane.
  • Managementul financiar,documentar și logistic
  1. Sarcinile de bază ale funcţiei: Directorul conduce activitatea curentă a Centrului de Tineret Sireți, organizează activitatea instituției financiară și de promovarea a serviciilor de tineret, asigură îndeplinirea atribuțiilor prevăzute în Regulamentul de funcționare și elaborează politici în domeniul tineretului. Directorul exercită următoarele funcții:
  2. conduce activitatea Centrului şi este direct responsabil de calitatea serviciilor prestate de către Centru;
  3. propune spre aprobare fondatorului componenţa nominală a Consiliului consultativ, organizează şi prezidează şedinţele acestuia;
  4. asigură respectarea legislaţiei în vigoare privind activitatea Centrului;
  5. emite ordine și dispoziții;
  6. întocmeşte fişele de post ale personalului Centrului şi deleagă responsabilităţi acestora;
  7. organizează şi evaluează activitatea personalului Centrului, conform fişelor de post și al planului anual de activitate a Centrului;
  8. în funcţie de necesităţi organizează activitatea de formare a personalului angajat;
  9. se preocupă de atragerea fondurilor pentru asigurarea mai eficientă a activităţii Centrului;
  10. încheie acorduri de parteneriat cu alte centre similare sau persoane juridice din ţară şi străinătate;
  11. asigură întocmirea evidenţei contabile şi a dărilor de seamă ale organelor abilitate, în conformitate cu legislaţia în vigoare, precum şi a rapoartelor de activitate ale organelor de conducere ale Centrului şi donatorilor;
  12. asigură integritatea patrimoniului Centrului.

5.Concursul constă in trei etape succesive:

1)selecția dosarelor de concurs

2)proba scrisă

3)interviul

  1. Condiţii de bază de participare la concurs
  • deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
  • cunoaște limba română, scris și vorbit,precum și alte limbi de comunicație
  • nu a atins vârsta indicată la art. 82 lit. i) din codul muncii al Republicii Moldova nr 154.XV din 28 martie 2003
  • are capacitatea deplină de exercițiu
  • are o stare de sănătate corespunzătoare funcției pentru care candidează, atestată pe baza certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată sau a declarației pe propria răspundere că este apt de muncă, daca pentru funcția respectivă  sunt stabilite cerințe speciale de sănătate.
  • nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție
  • nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate ca pedeapsă pe bază sau complementară, ca urmare a hotărârii judecătorești irevocabile prin care s-a dispus această interdicție.
  • nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate ca efect al legii
  • are studii superioare, de licenţă sau echivalente în cel puțin unul dintre următoarele domenii: științe socio-umane, jurisprudență, administrație publică.
  1. 7. Persoanele interesate depun următoarele documente:
  • Cererea de înscriere de participare la concurs ( similar funcției publice)
  • Copia actului de identitate
  • copiile diplomelor de studii ( licență, masterat,doctorat) și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare.
  • copia carnetului de muncă
  • certificatul medical că este apt de muncă conform funcției pentru care candidează
  • cazierul judiciar că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează sau declarație pe propria răspundere.
  • declarația pe propria răspundere că nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate în temeiul legii
  • curriculum vitae
  • alte documente relevante pentru desfășurarea concursului
  1. Locul depunerii documentelor:

Primăria satului Sireți ( s. Sireți, str. Mihai Eminescu 1 ), biroul nr.2
• telefon de contact – (0237) 71191; 069586536

  1. Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare şi primirea documentelor:
    • Boaghi Leonid, Primar, Primăria Sireți;
    NOTĂ: Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
    *Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declaraţia pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
    10. Bibliografia concursului:
    Constituţia Republicii Moldova;

Legea Republicii Moldova nr. 215 din 29 iulie 2016 cu privire la tineret

Legea Republicii Moldova nr. 837 din 17 mai 1996 cu privire la asociațiile obștești

Legea Republicii Moldova nr. 121 din 18 iunie 2010 cu privire la voluntariat.

Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 1006 din 10.12.2014 cu privire la aprobarea Strategiei naționale de dezvoltare a sectorului de tineret 2020 .

Hotărârea nr. 158/2012 cu privire la implementarea Legii voluntariatului nr. 121 din 18 iunie 2010

Hotărârea nr. 1213/2010 privind aprobarea unor măsuri de susţinere a activităţilor pentru tineret
Legea nr. 436 –XVI din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală;
Legea nr. 16-XVI din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese;
Legea nr. 1264-XV din 19.07.2002 privind declararea şi controlul veniturilor şi a proprietăţii demnitarilor de stat, judecătorilor, procurorilor, funcţionarilor publici şi a unor persoane cu funcţie de conducere;
Legea nr. 90-XVI din 25.04.2008 cu privire la prevenirea şi combaterea corupţiei;
Legea nr. 190-XIII din 19.07.1994 cu privire la petiţionare;
11. Alte condiții relevante:

Cui îi raportează titularul funcţiei: Primarului, Consiliului Local
Cooperare internă: Cu personalul primăriei și instituțiile din subordine
Mijloace de lucru / echipamentul utilizat:

  • Monitorul Oficial al Republicii Moldova.
  • Mașina de serviciu, calculator, copiator, telefon, fax; internet;
  • Manuale, materiale metodologice şi informative în domeniul administraţiei publice;

Condiţii de muncă:
– Regim de muncă: 40 ore pe săptămână, 8 ore pe zi, disponibilitatea lucrului peste program şi în zilele de repaus, după caz;
– Program de muncă: luni-vineri, orele 8:00-17:00, pauza de masă 12:00-13:00;
– Activitatea de birou, deplasări de serviciu prin localitate, raion şi ţară.
Cunoştinţe:
– Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
– Cunoaşterea modului de funcţionare a autorităţilor publice;
– Cunoştinţe de operare la calculator, Word, Excel; MapInfo, AutoCad, navigare Internet;
– Cunoaşterea limbii de stat şi a limbii ruse la nivel avansat citit/scris/vorbit, (preferabil a unei limbi de circulaţie internaţională la nivel avansat: citit/scris/vorbit)
Abilităţi:
Lucru cu informaţia, planificare, organizare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, instruire, motivare, mobilizare, soluţionare de probleme, comunicare eficientă, management.
Atitudini/comportamente:
Respect faţă de oameni, incoruptibilitate, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă .
VI. Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs: 24 martie 2022, ora 17:00