ANUNȚ! Vă aducem la cunoştinţă, că prin dispoziţia primarului s.Sireţi nr. 28 din 21.03.2022 se convoacă Consiliul sătesc în şedinţă ordinară la data de 29.03.2022 , cu începere de la ora 18. 0 , în incinta Primăriei Sireţi .

Se propune următoarea ordine de zi:
1.Cu privire la raportul primarului s. Sireți, dl Leonid Boaghi, privind activitatea
primăriei pentru anul 2021.
Raportor:Boaghi Leonid, primar al s.Sireți.
2.Cu privire la executarea bugetului local pentru anul 2021.
Raportor: Sula Maria, contabil-șef.
3.Cu privire la activitatea specialistului în domeniul perceperii fiscale pentru
anul 2021.
Raportor: Razmeriță Valentina, specialist perceperea fiscală.
4.Cu privire la modul de executare a sentințelor de către persoanele condamnate
la munca neremunerată în folosul comunității pe parcursul anului 2021.
Raportor:Iorga Alexandru, viceprimar al s.Sireți.
5. Cu privire la derularea executării deciziilor Consiliului local adoptate în
trimestrul IV, anul 2021 și indicațiilor organelor ierarhic superioare,
Raportor:Fialcovschi Rodica, secretar Consiliul local.
6. Cu privire la aprobarea organigramei, efectivului limită și statul de personal al
Primăriei Sireți
Raportor:Boaghi Leonid, primar al s.Sireți.
7.Cu privire la acordarea Titlului de cetățean de onoare a s.Sireți.
Raportor:Boaghi Leonid, primar al s.Sireți.
8.Cu privire la rectificarea bugetului .
Raportor: Sula Maria, contabil-șef.
9. Cu privire la aprobarea graficului concediilor anuale ale funcționarilor
Primăriei Sireți pentru anul 2022.
Raportor:Fialcovschi Rodica, secretar Consiliul local.
10.Cu privire la aprobarea planului de dezvoltare profesională a funcționarilor
publici ai primăriei Sireți pentru anul 2022.

Raportor:Fialcovschi Rodica, secretar Consiliul local.
11.Cu privire la aprobarea planului de achiziții pentru anul 2022.
Raportor: Sula Maria, contabil-șef.
12. Cu privire la aprobarea planului de salubrizare și amenajare a localității
pentru anul 2022.
Raportor:Luca Vladimir, administrator ÎM”Salub Sireți”.
13.Cu privire la aprobarea planului de activitate a ÎM ”Salub Sireți” pentru anul
2022.
Raportor:Luca Vladimir, administrator ÎM”Salub Sireți”.
14.Cu privire la aprobarea planului de activitate a casei de cultură pentru anul
2022.
Raportor:Puiu Valeriu, director casa de cultură.
15. Cu privire la aprobarea planului de activitate a bibliotecii publice pentru
anul 2022.
Raportor:Gonța Valentina, șefa bibliotecii publice.
16.Cu privire la aprobarea planului de activitate a instituției preșcolare grădinița
nr.1 pentru anul 2022.
Raportor: Vrînceanu Vera, șefa grădiniței nr.1.
17. Cu privire la aprobarea planului de activitate a instituției preșcolare
grădinița nr.2 pentru anul 2022.
Raportor: Cipilenco Ala, șefa grădiniței nr.2.
18.Cu privire la aprobarea planului de activitate a asistenților sociali pentru anul
2022.
Raportor:Ioniță Tamara, asistent social.
19. Cu privire la aprobarea planului de activitate a primăriei Sireți pentru anul
2022.
Raportor:Iorga Alexandru, viceprimar al s.Sireți.
20.Cu privire la aprobarea planului de acțiuni anticorupție a primăriei Sireți
pentru anul 2022.
Raportor:Iorga Alexandru, viceprimar al s.Sireți.
21.Cu privire la aprobarea planului protecției civile pentru anul 2022.
Raportor:Iorga Alexandru, viceprimar al s.Sireți.
22. Cu privire la aprobarea planului de investiții a primăriei pentru anul 2022.
Raportor:Boaghi Leonid, primar al s.Sireți.
23.Cu privire la operarea unor modificări în Titlul de autentificare a dreptului
deținătorului de teren.
Raportor:Mereneanu Mihail, specialist pentru reglamentarea regimului
funciar.
24.Cu privire la formarea Comisiei de cercetare prealabilă.
Raportor:Mereneanu Mihail, specialist pentru reglamentarea regimului
funciar.

25.Cu privire la transmiterea în gestiune economică ÎM ”Salub Sireți” a
poligonului de deșeuri.
Raportor:Iorga Alexandru, viceprimar al s.Sireți.
26.Cu privire la transmiterea în comodat ÎM ”Salub Sireți” a unei încăperi a
primăriei.
Raportor:Mereneanu Mihail, specialist pentru reglamentarea regimului
funciar.

27.Cu privire la stabilirea și aprobarea contribuțiilor pentru conectarea la
serviciile locativ-comunale pentru anul 2022.
Raportor:Iorga Alexandru, viceprimar al s.Sireți.
28.Cu privire la permiterea proiectării hidranților supraterani pe teritoriul
s.Sireți
Raportor:Iorga Alexandru, viceprimar al s.Sireți.
29.Cu privire la formarea și aprobarea comisiei administrative.
Raportor:Iorga Alexandru, viceprimar al s.Sireți.
30.Cu privire la modificarea anexei deciziei nr.10/27 din 10 decembrie 2021
”cu privire la modificarea Statutului ÎM ”Salub Sireți” și a organigramei de
încadrare.
Raportor:Iorga Alexandru, viceprimar al s.Sireți
31.Cu privire la modificarea deciziei nr.10/8 din 25 decembrie 2020 ”Cu privire
la stabilirea tarifelor și altor plăți pentru serviciile prestate de către ÎM”Salub
Sireți” pentru anul 2021.
Raportor:Iorga Alexandru, viceprimar al s.Sireți.
32.Cu privire la inițierea lucrărilor de delimitare a terenului proprietate publică.
Raportor:Mereneanu Mihail, specialist pentru reglamentarea regimului
funciar.
33.Cu privire la examinarea cererii.
Raportor:Mereneanu Mihail, specialist pentru reglamentarea regimului
funciar.

Proiec de decizii:

 

D E C I Z I E  Nr 2/1

 din 29 martie 2022  

 

Cu privire la raportul

primarului s.Sireți privind activitatea

Primăriei pentru anul 2021

 

În conformitate cu art.14 al.(2)  a Legii  Nr. 436-XVI din 28.12.2006 privind administraţai publică locală , cu modificările și completările ulterioare, Legea nr.100 din 22.12.2017 cu privire la actele normative, avînd avizul pozitiv al comisiilor de specialitate,

 

                CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI  DECIDE :

  1. Se ia act de informaţia prezentată de dl. Leonid Boaghi- primarul satului  Sireți (se anexează).
  2. Se recomandă primarului  Sireţi să contribuie la conducerea şi coordonarea dezvoltării sferei economice şi sociale a satului, conducîndu-se în activitate de Constituţia Republicii Moldova, Legile Parlamentului, Hotărîrile Guvernului RM,   şi a deciziilor Consiliului local.
  3. Responsabil de executarea prezentei decizii se numește Leonid Boaghi, primar al s.Sireți.

4.Controlul executării prezentei decizii atribuie primarului satului Sireți Leonid Boaghi

5.Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.

6.Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.

7.Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției

 

 

 

 

D E C I Z I E  Nr. 2/2

Din    29 martie 2022

 

Cu privire la executarea Bugetului Local pentru anul 2021.

 

În conformitate cu art.14 p.(2) „n” a Legii  Nr. 436-XVI din 28.12.2006 privind administraţai publică locală , Legea nr.100 din 22.12.2017 cu privire la actele normative, avînd avizul pozitiv al comisiilor de specialitate,

 

           CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI  DECIDE :

  1. Se ia act de informaţia prezentată de contabilul-şef d.Sula Maria despre executarea bugetului local al Primariei s. Sireti pentru   anul 2021 (Informaţia se anexează).
  2. Se aprobă darea de seamă cu privire la executarea bugetului local al Primăriei s. Sireti pentru anul 20210 , cu  venituri executate in suma de 19440,3  mii lei şi cu cheltuieli  executate în sumă de 14498,4  mii lei.
  3. Responsabilă pentru executatrea prezentei decizii se numește dna Sula Maria, contabil-șef.
  4. Controlul executării prezentei decizii se atribuie primarului satului Sireți, Leonid Boaghi.
  5. Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.
  6. Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării
  7.   Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției

 

D E C I Z I E  Nr. 2/3

Din    29 martie 2022

Cu privire la raportul privind

activitatea Serviciului de colectare

a impozitelor și taxelor locale în anul 2021

 

În conformitate cu art. art.14 alin.(2)    a Legii  Nr. 436-XVI din 28.12.2006 privind administraţai publică locală , Legea nr.100 din 22.12.2017 cu privire la actele normative,cu modificările și completările ulterioare, avînd avizul pozitiv al comisiilor de specialitate,

 

               CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI  DECIDE :           

1.Se ia act de informaţia prezentată de dna. Razmeriță Valentina, specialist pentru perceperea fiscală.(informaţia se anexează)

2.Se recomandă specialiştii pentru perceperea fiscală să  aducă la cunoştinţa publică a informatiei  privind colectarea impozitelor .

3.Responsabile pentru executatrea prezentei decizii se numesc dna Razmerița Valentina și Cipelenco Liuba, specialiști pentru perceperea fiscală

4.Controlul executării prezentei decizii se pune în sarcina primarului satului Sireți Leonid Boaghi.

5.Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.

6.Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.

7.Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției

 

 

    D E C I Z I E  Nr 2/4

    din 29 martie 2022 

 

Cu privire  la modul de executare

a sentințelor de către persoanele

condamnate la muncă neremunerată

 în folosul comunității în anul 2021

 

În conformitate cu art. art.14 alin.(2)     a Legii  Nr. 436-XVI din 28.12.2006 privind administraţai publică locală , cu modificările și completările ulterioare, avînd avizul pozitiv al comisiilor de specialitate,

 

               CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI  DECIDE :  

        

1.Se ia act de informaţia prezentată de dl Iorga Alexandru, responsabil de supravegherea persoanelor ce ispășesc pedeapsa sub formă de muncă neremunerată în folosul comunității.(informaţia se anexează).

2.Responsabil de executarea prezentei decizii se numește Iorga Alexandr, viceprimar al s.Sireți.

3.Controlul executării prezentei decizii se pune în sarcina primarului satului Sireți Leonid Boaghi.

4.Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.

5.Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.

6.Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției

      

   D E C I Z I E  Nr 2/5

   din 29 martie 2022

 

Cu privire  la derularea executării

deciziilor Consiliului sătesc, dispozițiilor

primarului adoptate și emise

în trimestrul IV anul 2021 și indicațiilor

organelor ierarhic superioare

 

      În conformitate cu art. art.14 alin.(2)   a Legii  Nr. 436-XVI din 28.12.2006 privind administraţai publică locală , cu modificările și completările ulterioare, Legea nr.100 din 22.12.2017 cu privire la actele normative,avînd avizul pozitiv al comisiilor de specialitate,

 

              CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI  DECIDE :           

1.Se ia act de informaţia prezentată de dna Fialcovschi Rodica, secretar  Consiliul local (informaţia se anexează).

2.Responsabilă pentru executatrea prezentei decizii se numește dna Fialcovschi Rodica, secretar Consiliul local.

3.Controlul executării prezentei decizii se pune în sarcina primarului satului Sireți Leonid Boaghi.

4.Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.

5.Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.

6.Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției

 

 

 

 

 

D E C I Z I E  Nr.2/6______

   din _29_ martie 2022

 

Cu privire la aprobarea organigramei, efectivului

limită și statul de personal al Primăriei Sireți

                                          

Examinînd propunerea Primarului satului Sireți dl Leonid BOAGHI privitor la organigramă, efectivul limită și statul de personal al primăriei satului, în  temeiul art.14 (2) lit.l) al Legii 436-XVI din 28.12.2006 privind administratia publica locala, Legii Nr. 100 din 22-12-2017 cu privire la actele normative, Legii Nr. 155 din 21-07-2011 pentru aprobarea Clasificatorului unic al funcţiilor publice, Legii Nr. 270 din 23-11-2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar; art. 4 alin. (3) din Legea privind descentralizarea administrativă nr. 435-XVI din 28.12.2006, avînd în vedere avizul pozitiv al comisiei de specialitate,

 

Consiliul local Sireți DECIDE:

 

  1. Se abrogă Decizia Consiliului Local Sireți nr. 1/29 din 28 februarie 2018, Decizia Consiliului Local Sireți nr. 6/9 din 12 iunie 2018.
  2. Se aprobă organigrama Primăriei Sireți (conform anexei nr.1)
  3. Se aprobă efectivul limită al Primăriei satului Sireți (conform anexei nr.2)
  4. Se aprobă statul de personal al Primăriei satului Sireți (conform anexei nr.2)
  5. Sursa de acoperire a cheltuielilor privind efectivul limită în număr de 22 unități de la art. 281600 ”Salarizare unități de personal adiționale”.; sursele financiare alocate prin Decizia de rectificare a bugetului Nr. 2/8 din 29 martie 2022.
  6. Schema incadrare va fi elaborată de contabila șef – d. Maria SULA după intrarea in vigoare a deciziei și controlului de legalitate.
  7. Statul de personal și efectivul limită va fi pus în aplicare începind cu 01 mai 2022.
  8. Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul actelocale.gov.md.
  9. Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.
  10. Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției
  11. Responsabil de executarea prezentei hotărîri este contabilul șef – SULA Maria
  12. Controlul executării prevederilor prezentei decizii se pune în seama primarului  satului Sireți, BOAGHI Leonid .

Anexa 1

 

 

 

 

Anexa 2

Nr. d/o Denumirea funcţiei Unit.
1 Primar 1
2 Viceprimar 2
3 Secretar al Consiliului 1
4 Contabil şef 1
5 Specialist 2.5
6 Specialist 3
7 Contabil 2
8 Casier 0,5
9 Intendent 0,5
10 Inginer 1
11 Conducător auto 1
12 Îngrijitoare de încăperi de serviciu 1,5
13 Paznic 4
14 Fochist 1
  TOTAL 22

 

Anexa 3

 

 

AVIZAT                                                                               APROBAT

______________________                                        ________________________

(semnătura)                                                                                                                  (semnătura)

_______________________                                                         BOAGHI Leonid________

(numele,prenumele)                                                                             (numele, prenumele)

Secretar general al Guvernului                                      Primarul s. Sireți_______

(funcţia conducătorului autorităţii publice)

L.Ş. nr._______”___”________________                  L.Ş. „____”______________

 

Statul de personal                         

 al Primăriei s. Sireți, r-nul Străşeni,

(Decizia Consiliului Local Sireți nr. ________________________)

 

Denumirea funcţiei publice/ postului Sarcinile de bază ale funcției publice/postului Categoria funcţiei publice/ postului Numărul de funcţii publice/ posturi
01 02 03 04
Primar   fdp 1
Viceprimar   fdp 2
Secretar al Consiliului Local 1.          Planificarea şi organizarea desfăşurării şedinţelor consiliului sătesc; avizarea proiectelor de decizii și contrasemnarea deciziilor consiliului; întocmirea proceselor-verbale ale ședințelor consiliului; păstrarea şi aplicarea, după caz, a sigiliului Consiliului sătesc Sireți, publicare deciziilor pe actelocale.gov.md

2.          Asigurarea efectuării lucrărilor de secretariat;

3.          Organizarea şi coordonarea activităţii serviciului de stare civilă;

4.          Asigurarea evidenței dosarelor personale ale angajaților;

5.          Gestionarea Registrului de evidență a gospodăriilor, scrisori de intrare/ieșire, cereri de încadrare la gradinițe, petiții, registur inter și alte registre conform fișei postului.

6.          Exercitarea lucrărilor de secretariat, în anticamera primarului; efectuarea primirii, înregistrării, repartizării la destinatari, păstrarea şi expedierea corespondenţei

7.          Întocmirea şi eliberarea, pentru locuitorii satului, a adeverinţelor privind situaţia familială, locul de trai, componenţa familiei, acceptarea succesiunii, caracteristicilor ş.a

fpc 1
Contabil-şef 1.       Conducerea și organizarea lucrului în cadrul contabilităţii;

2.       Pregătirea şi prezentarea spre aprobare a bugetului satului; organizarea îndeplinirii stricte a bugetului;

3.       Organizarea şi prezentarea, Consiliului local Sireți, darea de seamă anuală despre îndeplinirea bugetului;

4.       Elaborarea proiectelor de decizii ale consiliului, dispozițiilor primarului, privind domeniul financiar;

5.       Îndeplinirea și păstrarea Cărţii Mare, cărţilor de venituri şi cheltuieli efective ale bugetului registrelor, jurnalelor-ordinelor, documentelor contabile justificative şi anexelor alăturate;

6.       Asigurarea evidenţei actelor de revizii şi controalelor ale activităţii financiar bancare;

7.       Asigurarea evidenţei contractelor, acordurilor şi documentelor anexate lor;

fpe 1
Specialist 1.   Efectuarea perceperii impozitelor, taxelor şi a altor plăţi, de la cetăţenii satului, conform legislaţiei în vigoare;

2.   Pregătirea şi prezentarea dărilor de seamă, organelor fiscale, consiliului sătesc, primarului, despre perceperea impozitelor şi a altor plăţi de la cetăţeni şi vărsate în buget;

3.   Asigurarea întocmirii și ținerii la zi a registrelor de conturi pe impozite;

4.   Asigurarea evidenţei și păstrării copiilor chitanţelor de primire a impozitelor şi a altor plăţi de la cetăţeni;

5.   Elaborarea proiectelor de decizii ale consiliului, privind domeniul fiscal;

6.   Asigurarea examinării petițiilor şi reclamaţiilor cetăţenilor, demersurilor consilierilor, în problemele ce ţin de domeniul fiscal;

fpe 1.5
Specialist 1.   Organizarea procesului de reglementare a regimului proprietăţii funciare;

2.   Ţinerea Cadastrului Funciar, precum şi elaborarea documentaţiei privind reglementarea regimului proprietăţii funciare;

3.   Elaborarea proiectelor de decizii ale consiliului, privind domeniul funciar.

4.   Asistarea comisiei de licitaţie în organizarea şi desfăşurarea licitaţiilor;

5.   Repartizarea terenurilor în natură şi asigurarea perfectării titlurilor de autentificare a dreptului deţinătorului de teren;

6.   Asigurarea examinării petițiilor şi reclamaţiilor cetăţenilor, demersurilor consilierilor, în problemele ce ţin de domeniul funciar.

7.   Asigurarea respectării PUG și a principiilor de construcții și urbanism locale și naționale

fpe 1
Specialist 1.     Coordonarea şi monitorizarea activității ce ţin de atragerea  investițiilor.

2.     Participarea la determinarea direcţiilor prioritare şi elaborarea strategiilor şi programelor  privind dezvoltarea social-economică a oraşului  pe termen mediu şi lung;

3.     Coordonarea, monitorizarea şi evaluarea implementării programelor de dezvoltare social-economică și proiecte investiționale;

4.     Consultarea antreprenorilor locali despre oportunitățile de afaceri și atragere a investițiilor

5.     Coordonarea activităților de relații cu publicul, publicarea informațiilor pe pagina web

6.     Coordonarea proiectelor din surse externe, fonduri de stat, menținerea legăturilor cu partenerii externi, primările cu care sunt acorduri de colaborare, OSC cu care sunt acorduri de colaborare

7.     Îndeplineşte şi alte atribuţii prevăzute de lege şi încredinţate de primar.

ps 3
Specialist

 

 

1.     Verificarea și coordonarea, actualizarea la zi, în format digital a evidenţei imobilelor (înscrieri în cartea funciară, actualizarea documentațiilor cadastrale, notarea în registrul de carte funciară a tuturor faptelor juridice și documentelor grefate pe imobile) cuprinse în categoria domeniului public sau privat al Primăriei

2.     Verificarea periodică a situaţiei imobilelor, reactualizând documentaţiile existente în funcţie de modificările survenite pe teren şi legislaţia la zi

3.     Coordonarea și verificarea, întocmirea dosarelor tehnice pentru fiecare imobil, spaţiu, teren aflat în administrarea UAT Sireți

4.     Efectuarea controalelor la imobilele aflate în administrare, în privinţa respectării legalităţii la ocuparea şi gospodărirea fondului locativ şi a respectării repartiţiilor de spaţii aprobate de Consiliul Local

5.     Participarea r în comisiile de inventariere a bunurilor din patrimoniul aflat în administrarea UAT Sireți

6.     Întocmirea si Elaborare documentației inginerești,asigurarea examinării petițiilor şi reclamaţiilor cetăţenilor, demersurilor consilierilor, în problemele inginerești și patrimoniu

7.     Îndeplineşte şi alte atribuţii prevăzute de lege şi încredinţate de primar.

ps 1
Contabil 1.   Realizarea sarcinilor în domeniul implementării politicilor financiare și economice;

2.   Prezentarea dărilor de seamă lunare, trimestriale şi anuale despre îndeplinirea bugetului satului, devizului de cheltuieli, despre numărul şi fondul salariilor lucrătorilor primăriei şi organizaţiilor din subordine;

3.   Organizarea controlului în şcoli şi grădiniţe al frecvenţei, organizării hranei copiilor  şi elevilor;

4.   Întocmirea şi prezentarea, Direcției statistică, a rapoartelor lunare şi anuale din domeniul dat;

5.   Îndeplinirea registrelor, jurnalelor-ordinelor, documentelor contabile justificative şi anexelor alăturate;

6.   Întocmirea şi responsabilitatea pentru evidenţa schemelor de încadrare, structura aparatului primăriei;

7.   Asigurarea examinării petițiilor şi reclamaţiilor cetăţenilor, demersurilor consilierilor în problemele ce ţin de domeniul financiar.

ps 1
Contabil 1.      Asigurarea evidenţei materialelor şi fondurilor fixe ale primăriei și a instituţiilor din subordinea primăriei;

2.      Întocmirea şi asigurarea evidenţei schemelor de încadrare, structura aparatului primăriei şi ale instituţiilor din subordine;

3.      Calcularea salariilor şi întocmirea cecurilor personale de salarizare pentru angajaţii din aparatul primăriei şi instituţiile din subordinea primăriei, asigurarea evidenței şi păstrării cererilor lucrătorilor privind acordarea scutirilor la impozitul pe venit, reţinut din salariu;

4.      Întocmirea și eliberarea extraselor referitor la salariu, din arhiva primăriei, la solicitările cetăţenilor,

5.      Efectuarea operaţiilor de casă, cu întocmirea Registrului de casă şi a documentelor însoţitoare, perceperea tuturor plăţilor pentru folosirea patrimoniului public, pentru serviciile prestate de Primăria Sireți, stabilite în temeiul deciziilor Consiliului local Sireți;

6.      Asigurarea evidenţei eliberării foilor de parcurs, a tichetelor de combustibil;

7.      Efectuarea calculelor la plata pentru întreţinere a copiilor în Grădiniţele de copii nr. 1 și nr. 2.

ps 1
Casier 1.    Asigurarea întocmirii a dărilor de seamă lunare operative, trimestriale şi anuale, „IAL-09”, „IALS-14” „REV 1”, „REV 5”, a rapoartelor privind executarea bugetului local, devizului de cheltuieli, despre numărul şi fondul salariilor lucrătorilor primăriei şi organizaţiilor din subordine; a rapoartelor lunare, trimestriale şi anuale statistice din domeniul dat

2.    Asigurarea evidenţei decontărilor cu furnizorii şi antrenorii pentru mărfuri, lucrări executate şi servicii prestate;

3.    Asigurarea evidenţei actelor, listelor de inventariere a materialelor de preţ;

4.    Întocmirea şi responsabilitatea de evidenţă a fişelor de inventariere ale materialelor de mică valoare;

5.    Întocmirea şi responsabilitatea de evidenţă a documentelor (procese-verbale ale şedinţelor comisiei de inventariere, liste de inventariere, procese verbale de constatare, borderouri de confirmare) de inventariere;

6.    Întocmirea și asigurarea decontării a mijloacelor fixe, mijloacelor de mică valoare și a materialelor pentru necesitățile primăriei și instituțiilor din subordine.

ps 0,5
Intendent 1.     Stabilirea obiectivelor și planificărilor zilnice, lunare, trimestriale și anuale ale activităților desfășurate, de către personalul de pază, curățenie și a posturilor auxiliare din cadrul primăriei;

2.     Organizarea, coordonarea, repartizarea sarcinilor și responsabilităților, supravegherea și controlul activității desfășurate, de către personalul de pază, curățenie și a posturilor auxiliare, din cadrul primăriei, urmărirea calității muncii acestora;

3.     Planificarea, aprovizionarea și distribuirea materialelor, accesoriilor, pieselor, combustibilului și echipamentului de protecție necesare desfășurării activității, în condiții optime de calitate și securitate, a personalului de pază, curățenie și a posturilor auxiliare;

4.     Ținerea evidenței, întocmirea rapoartelor, monografiilor și a altor documente, destinate conducerii, privind activitatea desfășurată personal și de către personalul de pază, curățenie, a posturilor auxiliare,

5.     Întocmirea recepțiilor și bonurilor de consum, pentru toate materialele cumpărate și predarea lor pentru decontări;

6.     Repartizarea și expedierea, la domiciliu, a invitaţiilor/citaţiilor primăriei, adresate locuitorilor satului;

7.     Repartizarea și expedierea, la domiciliu, a citațiilor sectorului de poliție, adresate locuitorilor satului.

ps 0,5
Conducător auto 1.     Conducerea autovehiculului primăriei;

2.     Responsabilitatea de starea tehnică a autovehiculului primăriei;

3.     Cunoașterea caracteristicelor combustibilului și lubrefianților folosiți și folosirea lor în diferite perioade;

4.     Completarea şi prezentarea, în termen, a foilor de parcurs;

5.     Respectarea regulilor generale de circulație cu autovehiculul.

pa 1
Îngrijitoare de încăperi de serviciu 1.     Executarea lucrărilor de îngrijire şi curățenie a încăperilor din localul primăriei (zilnic, să măture; spele pe jos; șteargă praful; să îndepărteze pânzele de păianjen; aerisească încăperile; să spele geamurile ori de câte ori este nevoie, în vederea menținerii aspectului de curățenie a imobilului);

2.     Asigurarea întreţinerii încăperilor, din localul primăriei, conform normelor sanitare şi de igienă;

3.     Anunțarea conducătorului privind orice neregulă constatată;

4.     Primirea, păstrarea și utilizarea eficientă a materialelor necesare asigurării curățeniei;

5.     Răspunderea de păstrarea bunurilor materiale și de altă natură, pe care le are în gestiune;

6.     Utilizarea, potrivit instrucțiunilor de utilizare, a substanțelor periculoase, instalațiilor, utilajelor, mașinilor, aparaturii și echipamentului de lucru, respectând strict normele privind securitatea în muncă.

pa 1,5
Paznic 1.       Asigurarea bunei paze a bunurilor și sediului primăriei şi a garajelor aferente; (complexului sportiv)

2.       Asigurarea curăţeniei terenului aferent primăriei;

3.       Asigurarea păstrării în stare bună a instrumentelor şi uneltelor de curăţenie şi îngrijire;

4.       Întreţinerea terenului aferent primăriei (săpat, afânat, curăţat, văruit);

5.       Asigurarea evacuării gunoiului din terenul aferent primăriei;

6.       Efectuarea lucrărilor gospodăreşti (reparaţii curente a depozitelor);

7.       Asigurarea pazei şi folosirea raţională a resurselor energetice;

pa 4
Fochist 1.     Asigurarea la parametrii optimi buna funcţionare a cazanului pe cărbune.

2.     Cunoaşterea funcţionării întregului sistem de încălzire al primăriei;

3.     Depozitarea în cazangerie cantitatea suficientă de cărbuni din depozit pentru menținerea optimală a căldurii;

4.     Respectarea instrucţiunilor de exploatare a cazanului;

5.     Asigurarea temperaturii de 19-22 grade în clădire pe perioada octombrie-martie;

6.     Îngrijirea şi răspunderea de buna funcţionare a instalaţiilor de încălzire și cazanului;

7.     Executarea reparaţiilor şi lucrărilor de întreţinere necesare instalaţiilor şi inventarului din dotare;

pa 1
Total: 22

a)    „fpd” – 3;

b)    „fpc” – 1;

c)    „fpe” – 3,5;

d)    „ps” – 7,;

e)    „pa” – 7,5.

 

Conducătorul serviciului resurse umane

 

Boaghi Leonid________________________                 

(numele, prenumele)                                                                                                                 (semnăt

 

D E C I Z I E  Nr 2/7

Din  25 martie 2022

 

 

Cu privire la conferirea Ttitlului

de cetăţean de onoare a s.Sireţi

 

În conformitate cu art 14 (2) a Legii privind administraţia publică locală Nr.436-XVI din 28.12.2006, în semn de înaltă apreciere pentru implicarea generoasă în promovarea culturii pe plan local, național și internațional,  prin acțiuni aduse la creșterea prestigiului locuitorilor și satului Sireți și aportul depus la dezvoltarea culturală a satului Sireți , a corului-model ”Doinița”, avînd în vedere avizul pozitiv al comisiei consultative de specialitate,

 

 

CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI  DECIDE :

 

1.Se conferă doamnei Rebeja Svetlana, titlul de ”Cetăţean de Onoare a satului Sireţi”.â

2.Responsabil de executarea prezentei decizii se numește BOAGHI Leonid, primar al s.Sireți.

3.Controlul executării prezentei decizii se pune în seama primarului,Leonid Boaghi.

 4.Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.

5.Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.

6.Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției

 

D E C I Z I E  Nr 2/8

Din  29 martie 2022

 

 

Cu privire la rectificarea bugetului

 

În baza informaţiei prezentate de contabilul şef privitor la executarea şi analiza bugetului, în conformitate cu art.14 p.(2) „n” a Legii administraţiei publice locale şi Legii privind finanţele publice locale Nr.397 – XV din 16.10.2003, in conformitate cu art.29  al  Legii privind administraţia publică locală nr. 436-XVI din 28.12.2006,

             

                   CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI  DECIDE :

 

  1. Pentru punerea in aplicare a deciziei consiliului local nr.  din   ,cu privire la aprobarea organigramei, efectivului limita si statul de personal al Primariei Sireti,

se efectuiaza urmatoarea rectificare de buget, referitor sursei de acoperire:

 

Casa de cultura

    De trecut de la cod eco 211180 „Salarizare”                               – 170,0 mii lei

De trecut de la cod eco 212100 „Contributii la fondul social”    –   49,0 mii lei

Administratia

    De stabilit la cod eco 211180 „Salarizare”                               – 170,0 mii lei

De stabilit la cod eco 212100 „Contributii la fondul social”    –   49,0 mii lei

 

  1. Pentru punerea in aplicare a deciziei consiliului local nr.  din   ,cu privire la deschiderea si activitatea Centrului de Tineret.

 

Biblioteca

    De trecut de la cod eco 211180 „Salarizare”                               – 15,0 mii lei

De trecut de la cod eco 212100 „Contributii la fondul social”    –   4,4 mii lei

Centu de Tineret

    De stabilit la cod eco 211180 „Salarizare”                               – 15,0 mii lei

De stabilit la cod eco 212100 „Contributii la fondul social”    –   4,4 mii lei

 

 

2.Responsabilă pentru executatrea prezentei decizii se numește dna Sula Maria, contabil-șef.

3.Controlul executării prezentei decizii se atribuie primarului satului Sireți, Leonid Boaghi.

4.Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.

5.Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.

6.Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției

 

 

 

D E C I Z I E  Nr 2/9

 din 29 martie 2022

 

Cu privire la aprobarea graficului

concediilor funcționarilor   Primăriei Sireți

În conformitate cu prevederile art.14 al Legii nr.436-xvi din 28 decembrie 2006 privind administrația publică locală, cu modificările și completările ulterioare, Legea nr.158 cu privire la statutul funcționarului public,  Legea nr.100 din 22.12.2017 cu privire la actele normative ,avînd în vedere avizul comisiei consultative de specialitate,

 

CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI  DECIDE

1.Se stabilește graficul concediilor funcționarilor   Primăriei Sireți   , pentru anul 2022, după cum urmează:

-Boaghi Leonid-primar-iunie 2022;

-Iorga Alexandru-viceprimar-octombrie 2022;

-Fialcovschi Rodica-secretar Consiliul local-luna septembrie 2022;

-Sula Maria-contabil-șef-august 2022;

-Mereneanu Mihail-specialist pentru reglamentarea regimului funciar-luna august 2022;

-Razmeriță Valentina-specialist pentru percepere fiscală-luna mai 2022;

-Cipilenco Liuba- specialist pentru percepere fiscală-iulie  2022.

-Budeanu Galina, contabil-iulie-august 2021;

-Vrînceanu Silvia, contabil-iulie 2022;

-Roșca Irina, inginer-iulie 2022;

-Iachim Victoria, secretar-dactilograf-august 2022;

-Danilă Vasile, șofer.-septembrie- 2022.

2.Responsabilă de executarea prezentei hotărîri este numită Fialcovschi Rodica, secretar Consiliul local.

3  Controlul  executării prevederilor prezentei decizii  se atribuie primarului  satului Sireți, Boaghi Leonid.

4.Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.

5.Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.

6.Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției

 

 

  DECIZIE nr.2/10

 Din  29 martie 2022

 

Cu privire la aprobarea Planului

de dezvoltare profesională

a funcționarilor publici ai primăriei Sireți

 

     În  conformitate cu  art.14 (2) a Legii cu privire la administraţia publică locală Nr.436-XVI din 28.12.2006 cu modificările și completările ulterioare,   Legea nr.158 din 04 iulie 2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public, Hotărîrea Guvernului nr.201 din 11.03.2009 ”Cu privire la punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158 din 04 iulie 2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public ,Legea nr.100 din 22.12.2017 cu privire la actele normative, Hotărîrea Guvernului nr.115 din 23.02.2022 ”Cu privire la comanda de stat privind dezvoltarea profesională a funcționarilor publici în anul 2022” în scopul îmbunătățirii performanței funcționarilor publici prin dezvoltarea capacităților profesionale, avînd avizul pozitiv al comisiilor de specialitate,

 

CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI  DECIDE :

 

  1. Se aprobă Planul de dezvoltare profesională a funcționarilor publici ai primăriei Sireți pentru anul 2022 (planul se anexează).
  2. Responsabilă de executarea prezentei decizii se numește Fialcovschi Rodica, secretar Consiliul local.
  3. Controlul executării prezentei decizii se atribuie primarului satului Sireți, Leonid Boaghi.
  4. Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul actelocale.gov.md.
  5. .Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.
  6. Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției

 

                                         Anexa la decizia nr.2/10 din 29.03.2022 

 

Nr Denumirea cursului Categoria de participanți      
1. Sistemul de control intern managerial în sectorul public Funcționari de demnitate publică; Funcționari publici de conducere      
2. Managementul  proprietății publice.Managementul financiar și contabilitate bugetară Funcționari publici de execuție      
3. Transparența decizională și liberul acces la informații de interes public Funcționari de demnitate publică; Funcționari publici de conducere și execuție      
1.      Managementul impozitelor și taxelor locale Funcționari publici de execuție      
2.      Managementul resurselor umane        
3.      Conflictul de interese și regimul incompatibilităților Funcționari de demnitate publică; Funcționari publici de conducere      
4.      Recrutarea și selectarea personalului în administrația publică. Funcționari de demnitate publică; Funcționari publici de conducere și execuție      
5.      Managementul achizițiilor publice Funcționari publici de execuție      
6.      Managementul organizațional Funcționari de demnitate publică; Funcționari publici de conducere      
7.      Managementul serviciilor publice Funcționari de demnitate publică; Funcționari publici de conducere și execuție      
8.      Manegementul  serviciilor publice. Funcționari publici de conducere și execuție      
9.      Elaborarea și coordonarea proiectelor de acte normative Funcționari publici de conducere și execuție      
10.   Eficientizarea activității profesionale în administrația publică.  Funcționari publici de conducere și execuție      
11.   Organizarea activității secretarului Consiliului local. Managementul documentelor. Funcționari publici de conducere      
12.   Eficientizarea activității profesionale în administrația publică Funcționari publici de conducere și execuție      
13.   Investiții și administrarea patrimoniului public. Funcționari de demnitate publică; Funcționari publici de conducere      
14.   Managementul funciar.Codul funciar. Funcționari publici de   execuție      
15.   Gestionarea resurselor umane. Managementul resurselor umane.        
  1.  
Manegementul serviciilor publice. Funcționari de demnitate publică; Funcționari publici de conducere      
Managementul și elaborarea proiectelor. Funcționari de demnitate publică; Funcționari publici de conducere      
Achiziții publice. Gestionarea conflictului de interese în procesul de achiziții publice. Funcționari publici de conducere      
Managementul administrației publice locale.  Funcționari de demnitate publică; Funcționari publici de conducere      
Diaspora, migrație, dezvoltare și reintegrare. Funcționari publici de   execuție.

Funcționari de demnitate publică;

     
Dezvoltarea abilităților de exercitare a atribuțiilor de serviciu. Funcționari publici de conducere.

Funcționari publici de   execuție.

 

     
Elaborarea și coordonarea proiectelor de acte. Funcționari de demnitate publică; Funcționari publici de conducere      
Managementul funciar. Funcționari publici de   execuție.

 

     

 

 

D E C I Z I E  Nr. 2/11

  din  29 martie 2022

 

Cu privire  la aprobarea planului

de achiziții pentru anul 2022

 

În conformitate cu Legea  nr. 436-XVI din 28.12.2006 privind administraţia publică locală, avînd în vedere avizele pozitive ale comisiilor consultative de specialitate,

 

                        CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI   DECIDE:

 

1.Se aprobă planul de achiziții  a primăriei Sireți pentru anul 2022 (planul se anexează).

2.Se numeşte responsabil  de executarea deciziei dna Sula Maria, contabil-șef.

3.Controlul executării prezentei decizii se pune în sarcina primarului, domnul Leonid Boaghi.

4.Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.

5.Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.

6.Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției

 

 

 

D E C I Z I E  Nr. 2/12

  din  29 martie 2022

 

Cu privire  la aprobarea planului de salubrizare

și amenajare a localității  pentru anul 2022

 

În conformitate cu Legea  nr. 436-XVI din 28.12.2006 privind administraţia publică locală, avînd în vedere avizele pozitive ale comisiilor consultative de specialitate,

 

                        CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI   DECIDE:

 

1.Se aprobă planul de salubrizare și amenajare  a localității  pentru anul 2022(planul se anexează).

2.Se numeşte responsabil  de executarea deciziei dl Luca Vladimir, administrator ÎM ”Salub Sireți” .

3.Controlul executării prezentei decizii se atribuie  primarului, domnul Leonid Boaghi.

4.Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.

5.Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.

6.Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției

 

 

D E C I Z I E  Nr. 2/13

  din  29 martie 2022

 

Cu privire  la aprobarea planului de activitate

a ÎM ”Salub Sireți”  pentru anul 2022

 

În conformitate cu Legea  nr. 436-XVI din 28.12.2006 privind administraţia publică locală, avînd în vedere avizele pozitive ale comisiilor consultative de specialitate,

 

                        CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI   DECIDE:

 

1.Se aprobă planul de activitate a ÎM ”Salub Sireți”   pentru anul 2022 (planul se anexează).

2.Se numeşte responsabil  de executarea deciziei dl Luca Vladimir, administrator ÎM ”Salub Sireți” .

3.Controlul executării prezentei decizii se atribuie  primarului, domnul Leonid Boaghi.

4.Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.

5.Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.

6.Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției

 

 

D E C I Z I E  Nr. 2/14

 din  29 martie 2022

 

Cu privire  la aprobarea planului

de activitate a casei de cultură pentru anul 2022

 

În conformitate cu Legea  nr. 436-XVI din 28.12.2006 privind administraţia publică locală, avînd în vedere avizele pozitive ale comisiilor consultative de specialitate,

 

                        CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI   DECIDE:

 

1.Se aprobă planul de activitate a casei de cultură   pentru anul 2022(planul se anexează).

2.Se numeşte responsabil  de executarea deciziei dl Puiu Valeriu, șeful casei de cultură.

3.Controlul executării prezentei decizii se pune în sarcina primarului, domnul Leonid Boaghi.

4.Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.

5.Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.

6.Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției

 

 

 

 

D E C I Z I E  Nr. 2/15

 din  29 martie 2022

 

Cu privire  la aprobarea planului

de activitate a bibliotecii publice pentru anul 2022

 

În conformitate cu Legea  nr. 436-XVI din 28.12.2006 privind administraţia publică locală, avînd în vedere avizele pozitive ale comisiilor consultative de specialitate,

 

                        CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI   DECIDE:

1.Se aprobă planul de activitate a bibliotecii publice    pentru anul 2022(planul se anexează).

2.Se numeşte responsabil  de executarea deciziei dna Gonța Valentina, bibliotecar principal.

3.Controlul executării prezentei decizii se pune în sarcina primarului, domnul Leonid Boaghi

4.Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.

5.Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.

6.Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției

 

 

D E C I Z I E  Nr. 2/16

 din  29 martie 2022

 

 

Cu privire  la aprobarea planului

de activitate a grădiniței nr.1 pentru anul 2022

 

În conformitate cu Legea  nr. 436-XVI din 28.12.2006 privind administraţia publică locală,   avînd în vedere avizele pozitive ale comisiilor consultative de specialitate,

 

                        CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI   DECIDE:

 

1.Se aprobă planul de activitate a grădiniței nr.1  pentru anul 2022(planul se anexează).

2.Se numeşte responsabilă  de executarea deciziei dna Mațiuc Aliona, șefa grădiniței nr.1.

3.Controlul executării prezentei decizii se atribuie  primarului, domnul Leonid Boaghi.

4.Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.

5.Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.

6.Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției

 

 

 

D E C I Z I E  Nr. 2/17

  din  29 martie 2022

 

Cu privire  la aprobarea planului

de activitate a grădiniței nr.2 pentru anul 2022

 

În conformitate cu Legea  nr. 436-XVI din 28.12.2006 privind administraţia publică locală,   avînd în vedere avizele pozitive ale comisiilor consultative de specialitate,

 

                        CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI   DECIDE:

 

1.Se aprobă planul de activitate a grădiniței nr.2  pentru anul 2022 (planul se anexează).

2.Se numeşte responsabilă  de executarea deciziei dna Cipilenco Ala, șefa grădiniței nr.2.

3.Controlul executării prezentei decizii se atribuie  primarului, domnul Leonid Boaghi.

 4.Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.

5.Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.

6.Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției

 

D E C I Z I E  Nr. 2/18

  din  29 martie 2022

 

 

Cu privire  la aprobarea planului

de activitate a asistenților sociali  pentru anul 2022

 

În conformitate cu Legea  nr. 436-XVI din 28.12.2006 privind administraţia publică locală, avînd în vedere avizele pozitive ale comisiilor consultative de specialitate,

 

                        CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI   DECIDE:

 

1.Se aprobă planul de activitate  a asistenților sociali  pentru anul 2022(planul se anexează).

2.Se numeşte responsabilă  de executarea deciziei dna Ionița Tamara, asistent social.

3.Controlul executării prezentei decizii se atribuie  primarului, domnul Leonid Boaghi.

4.Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.

5.Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.

6.Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției

 

 

 

 DECIZIE nr.2/19

 din  29 martie  2022

 

Cu privire la aprobarea Planului

de activitate a Primăriei Sireți

pentru anul 2022

 

     În  conformitate cu  art.14 (2) a Legii cu privire la administraţia publică locală Nr.436-XVI din 28.12.2006 cu modificările și completările ulterioare,    avînd avizul pozitiv al comisiilor de specialitate,

 

CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI  DECIDE :

 

  1. Se aprobă Planul de activitate a Primăriei Sireți pentru anul 2022 (planul se anexează).
  2. Responsabil de executarea prezentei decizii se numește Iorga Alexandru, viceprimar.
  3. Controlul executării prezentei decizii de pune în sarcina primarului satului Sireți, Leonid Boaghi.
  4. Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.
  5. Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.
  6. Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției

 

 

 

   DECIZIE nr.2/20

  Din  29 martie 2022

 

Cu privire la aprobarea Planului

Anticorupție a primăriei Sireți

pentru anul 2022

 

     În  conformitate cu  art.14 (2) a Legii cu privire la administraţia publică locală Nr.436-XVI din 28.12.2006 cu modificările și completările ulterioare,    avînd avizul pozitiv al comisiilor de specialitate,

 

CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI  DECIDE :

 

1.Se aprobă Planul Anticorupție a primăriei Sireți pentru anul 2022 (planul se anexează).

2.Responsabil de executarea prezentei decizii se numește Iorga Alexandru, viceprimar.

3.Controlul executării prezentei decizii se atribuie primarului satului Sireți, Leonid Boaghi.

4.Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.

5.Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.

6.Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției

 

  DECIZIE nr.2/21

  Din  25 martie 2022

 

Cu privire la aprobarea Planului

Protecției Civile a primăriei Sireți

pentru anul 2022

 

     În  conformitate cu  art.14 (2) a Legii cu privire la administraţia publică locală Nr.436-XVI din 28.12.2006 cu modificările și completările ulterioare,    avînd avizul pozitiv al comisiilor de specialitate,

 

CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI  DECIDE :

 

1.Se aprobă Planul Protecției Civile a Primăriei Sireți pentru anul 2022 (planul se anexează).

2.Responsabil de executarea prezentei decizii se numește Iorga Alexandru, viceprimar.

3.Controlul executării prezentei decizii se atribuie primarului satului Sireți, Leonid Boaghi.

5.Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.

6.Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.

7.Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției

 

 

  DECIZIE nr.2/22

  Din  29 martie 2022

 

Cu privire la aprobarea Planului

de investiții  a primăriei Sireți  pentru anul 2022

 

 

În conformitate cu Legea  nr. 436-XVI din 28.12.2006 privind administraţia publică locală,   având în vedere avizele pozitive ale comisiilor consultative de specialitate,

 

                        CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI   DECIDE:

 

  1. Se aprobă planul de investiții a localității pentru anul 2022 (conform anexei)
  2. Responsabil de executarea prezentei hotărîri este dl Primar –  BOAGHI Leonid.
  3. Controlul executării prevederilor prezentei decizii  se pune în seama primarului  satului Sireți, BOAGHI Leonid.
  4. Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării
  5. Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul actelocale.gov.md.
  6. Prezenta decizie intră în vigoare la data includerii în Registrul de stat al actelor locale.

 

Anexă la decizia

 

 

 

Număr de ordine Obiectul Investiției Bugetul estimat Sursa de finanțare
1 Construcția drumului spre M5 30 mln lei Surse externe / Bugetul local / Bugetul de stat
2 Modernizarea iluminatului public stradal și construcția unui parc fotovoltaic 5,5 mln lei AEE / Bugetul local / Bugetul CRS
3 Amenajarea postului de pompieri voluntari inter-municipal 3 milioane mii lei Surse externe / Bugetul local /  Contribuția locuitorilor/diaspora
4 Modernizarea terenului de sport al școlii satului 3,7 mln lei Bugetul de stat / Bugetul local / LTS
5 Construcția drumului de strada Alexandru cel Bun 0,9 km 3,7 mln lei Bugetul de stat / Bugetul local / Contribuția locuitorilor
6 Construcția sistemului de canalizare Etapa I 13 mln lei Bugetul de stat / Bugetul local / Contribuția locuitorilor/diaspora
7 Construcția monumentului în memoria deportărilor 100 mii lei Surse externe / Bugetul local
8 Amenajarea unui teren de joacă (strada Prieteniei) 100 mii lei Surse externe / Bugetul local / Contribuția locuitorilor/diaspora
9 Construcția drumurilor locale 700 000 lei Bugetul local / Contribuția locuitorilor/diaspora
10 Amenajarea centrului satului 150 mii lei Bugetul local
11 Construcția sistemului de canalizare în regiunea Romașca 1,7 milioane lei Surse externe / Bugetul local /  Contribuția locuitorilor/diaspora

 

 

 

 

 DECIZIE nr.2/23

 din 29 martie 2022

Cu  privire la operarea unor modificări în Titlu

de autentificare a dreptului deţinătorului de teren.

 

În baza cererilor proprietarilor de teren cu privire la corectarea greşelilor din Titlul de autentificare a dreptului deținătorului de teren, pe motiv, că la înregistrarea masivă a terenurilor din intravilanul și extravilanul localităţii s-au comis erori privind titularii dreptului  de proprietate, în conformitate cu  art. 10.11, 12 al Codului Funciar al Republicii Moldova, art. 14, al 3  a Legii privind Administraţia publică locală, art.38,551a  Legii cadastrului bunurilor imobile,nr.1543 din 25.02.1998,  Legea nr.100 din 22.12.2017 cu privire la actele normative,  având în vedere avizul pozitiv al comisiei consultative de specialitate,

                 CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI  DECIDE :

1.Se operează următoarele modificări referitor la deţinătorul de teren pentru următoarele terenuri:

 

Nr.d/o Nr. Cadastral al terenului Suprafaţa Deţinătorul actual (înscris greşit) Proprietarul  

(în baza documentaţiei cadastrale)

1. 8037206071 0,1001  ha Popescu Iurie a.n.04.10.1974 Cipelenco Serghei,  a.n.20.10.1976
2. 8037206037 0,1007ha Cipilenco Serghei, a.n.20.10.1976 Budeanu Radu, a.n. 11.02.1978
3. 8037206038 0,0998 ha Budeanu Radu

11.02.1978

Popescu Iurie, a.n. 04.10.1974
  1. Inginerul cadastral M. Mereneanu vă opera modificările respective în Registrul cadastral , pornind de la prevederile prezentei decizii.
  2. Se solicită OCT Străşeni operarea modificărilor respective în Registrul Bunurilor imobiliare.
  3. Responsabil pentru executarea prezentei decizii este M. Mereneanu , specialist pentru reglementarea regimului funciar.
  4. Controlul executării prezentei decizii se pune pe seama primarului, Leonid Boaghi.
  5. Decizia dată poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării.
  6. Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.
  7. Prezenta decizie intră în vigoare la data includerii în Registrul de stat al actelor locale

 

Decizie Nr. 2/24

 Din  29 martie 2022

 

Cu privire la instituirea comisiei

de cercetare prealabilă pentru declararea utilității

publice de interes local a sistemului de aprovizionare

cu apă și fîntînii arteziene nr.165

 

 

În temeiul art.14 alin.(2) lit.b) al Legii privind  administrația publică locală nr.436-XVI din 28 decembrie 2006, cu modificările și completările ulterioare, art.7 alin.(3) a Legii exproprierii pentru cauză de utilitate publică nr.488 din 08.07.1999, pct.4 al Regulamentului privind modul de cercetare prealabilă pentru declararea pentru declararea utilității publice, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.660 din 15.06.2006, avînd în vedere avizele pozitive ale comisiilor consultative de specialitate,

CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI  DECIDE :

1.Se instituie Comisia de cercetare prealabilă pentru declararea utilității publice de interes local a sistemului de aprovizionare cu apă și a fîntînii arteziene nr.165, la care ste conectat sistemul dat.

2.Se aprobă componența nominală a Comisiei de cercetare prealabilă pentru declararea utilității publice de interes local a sistemului de aprovizionare cu apă și a fîntînii artezziene nr.165, la care ste conectat sistemul dat, în următoarea componență:

1.Iorga Alexandru, viceprimar al s.sireți;

2.Sula Maria, contabil-șef;

3.Mereneanu Mihail, specialist pentru reglamentarea regimului funciar;

4.Luca Vladimir, administrator-interimar al ÎM”Salub Sireți”;

5.Ciubuc Igor, consilșier Consiliul local.modifică planul cadastral a sectorului.

3.Comisia va activa în conformitate cu prevederile Regulamentului privind modul de cercetare prealabilă pentru declararea utilității publice, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.660 din 15.06.2006.

4.Rezultatele cercetării prealabile vor fi consemnate în procesul-verbal al ședinței Comisiei și documentele aferente și vor fi prezentate Consiliului sătesc pentru examinare.

5.Se numeste responsabil   pentru executarea prevederilor prezentei decizii, dl Mereneanu Mihail, specialist pentru reglamentarea regimului funciar.

6.Controlul executării prezentei decizii se pune în seama primarului, Boaghi Leonid.

7.Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.

8.Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.

9.Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției

 

 

 

Decizie Nr. 2/25

Din  29 martie 2022

 

Cu privire la transmiterea în gestiune economică

cu titlu gratuit a poligonului de deșeuri solide

 

În temeiul art.14 alin.(2) lit.c) al Legii privind  administrația publică locală nr.436-XVI din 28 decembrie 2006, cu modificările și completările ulterioare, art.9 alin.(2) lit.h) a Legii nr.121 din 04.05.2007 privind administrarea  și dietatizarea proprietății publice, Legea nr.100 din 22.12.2017 cu privire la actele normative,  , avînd în vedere avizele pozitive ale comisiilor consultative de specialitate,

CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI  DECIDE :

1.Se aprobă transmiterea în gestiune economică cu titlu gratuit  ÎM ”Salub Sireți”, a poligonului pentru depozitarea deșeurilor solide, amplasat pe terenul cu numărul cadastral 8037110207, cu suprafața de 1,2957 ha, mod de folosință-amenajat, domeniul public.

2.Se numeste responsabil   pentru executarea prevederilor prezentei decizii, dl Mereneanu Mihail, specialist pentru reglamentarea regimului funciar.

3.Controlul executării prezentei decizii se atribuie  primarului, Boaghi Leonid.

4.Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.

5.Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.

6.Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției

 

 

Decizie Nr. 2/26

Din  29 martie 2022

 

Cu privire la transmiterea în comodat ÎM ”Salub Sireți”

a unei încăperi din clădirea Primăriei s.Sireți 

 

În temeiul art.14 alin.(2) lit.c) al Legii privind  administrația publică locală nr.436-XVI din 28 decembrie 2006, cu modificările și completările ulterioare,   Legea nr.100 din 22.12.2017 cu privire la actele normative, art.1234, 1241 a Codului civil al Republicii Moldova,  art.9 alin.(2) lit.h) a Legii nr.121 din 04.05.2007 privind administrarea  și dietatizarea proprietății publice, avînd în vedere avizele pozitive ale comisiilor consultative de specialitate,

CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI  DECIDE :

1.Se aprobă transmiterea în comodat ÎM”Salub Sireți” a unei încăperi din clădirea Primăriei s.Sireți, cu suprafața de 17,7 m.p.

2.Se numeste responsabil   pentru executarea prevederilor prezentei decizii, dl Mereneanu Mihail, specialist pentru reglamentarea regimului funciar.

3.Controlul executării prezentei decizii se atribuie primarului, Boaghi Leonid.

4.Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.

5.Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.

6..Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției

 

 

 

D E C I Z I E  Nr 2/27

 din  29 martie 2022

 

Cu privire la stabilirea contributiilor pentru

pentru conectarea la serviciile

locativ comunale pentru anul 2021

În conformitate cu  art. 14 al.(2) lit. (i) a Legii privind administraţia publică locală Nr.436-XVI din 28.12.2006, cu modificările și completările ulterioare, conform deciziei nr.5/22 din 11.07.2020 ”Cu privire la aprobarea taxei pentru poligonul de deșeuri”,  deciziei 5/23 ” Cu privire la aprobarea taxei pentru poligonul de deșeuri”, deciziei nr.6/12 ”Cu privire la aprobarea Regulamentului privind achitarea taxei pentru iluminatul stradal, deciziei nr.6/13 ”Cu privire la aprobarea Regulamentului privind achitarea taxei pentru depozitarea deșeurilor” , în scopul asigurării veniturilor în bugetul  local,  având avizule pozitive al comisiilor  de specialitate

           CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI  DECIDE :

  1. Se stabilesc și se pun în aplicare , începînd cu 01.01.2022 pe teritoriul s.Sireţi următoarele contributii pentru pentru conectarea la serviciile

locativ comunale pentru anul 2022

Nr. Tip contribuție Tarif, lei
1 Contribuție unică pentru conectarea la rețeaua de apă 4000 lei
2 Contribuție unică pentru conectarea la rețeaua de canalizare 10000 lei
3 Contribuție unică la încheierea contractului de prestare serviciu de salubrizare 300lei
4 Contribuție unică pentru conectarea la rețeaua de distribuție gaze 3000 lei

2.Se numeşte responsabil de executarea deciziei Iorga Alexandru, viceprimar.

3.Controlul executării prezentei decizii se pune în sarcina primarului, domnul Leonid Boaghi.

4.Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.

5.Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.

6.Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției

 

 

 

D E C I Z I E  Nr 2/28

 din  29 martie 2022

 

 

Cu privire la permterea proiectării

hidranților supraterani pe teritoriul s.Sireți

 

 

În conformitate cu art.14 a Legii administraţiei publice locale nr. 436-XVI din 28.12.2006, cu modificările și completările ulterioare, Legea nr.100 din 22.12.2017 cu privire la actele normative avînd în vedere avizele pozitive ale comisiilor consultative de specialitate,

 

CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI  DECIDE:

 

1.Se permite proiectarea și executarea lucrărilor de construcție  a hidranților supraterani  pe teritoriul s.Sireți.

  1. Se permite primarului satului Sireți să semneze actele necesare pentru implementarea proiectului dat
  1. Sursa de acoperire a cheltuielilor de proiectare- bugetul local, contribuția persoanelor.
  2. Responsabil de executarea prezentei decizii, se  numește Iorga Alexandru, viceprimar.
  3. Controlul executării deciziei se atribuie primarului, domnului Leonid Boaghi
  4.   Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.
  5. Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.
  6. Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției

 

 

D E C I Z I E  Nr. 2/29

 din  29 martie 2022

 

Cu privire  la constituirea  și aprobarea componenței

nominală a comisiei administrative

 

În conformitate cu Legea  nr. 436-XVI din 28.12.2006 privind administraţia publică locală, Regulamentului comisiilor administrative aprobat prin Hotărîrea Parlamentului RM nr.55 din 25.03.2010,   avînd în vedere avizele pozitive ale comisiilor consultative de specialitate,

 

                        CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI   DECIDE:

1.Se abrogă decizia nr.14/12 din 19 decembrie 2019 ”Cu privire la constituirea și componența nominală a comisiei administrative”.

2.Se instituiecomisia administrativă , în următoarea componență:

1.Mereneanu Mihail, specialist pentru reglamentarea regimului funciar;

2.Razmeriță Valentina, perceptor fiscal

3.Dolghii Mariana, polițistă de sector;

4.Sula Natalia, consilier;

5.Cipilenco Liuba,  specialist pentru perceperea fiscală;

6.Ioniță Tamara, asistent socia

7.Ciubuc Igor, consilier

8.Vrînceanu Nicolae, consilier

3.Se numeşte responsabil  de executarea deciziei dl Iorga Alexandru, viceprimar.

4.Controlul executării prezentei decizii se pune în sarcina primarului, domnul Leonid Boaghi.

5.Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.

6.Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.

7.Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției

 

 

D E C I Z I E  Nr. 2/30

  din  29 martie 2022

 

 

Cu privire modificarea anexei deciziei nr.5/45 din 11.07.2020

”Cu privire la aprobarea organigramei și schemei de încadrare

a ÎM”Salub Sireți”

 

 

În conformitate cu art.14 (2) a Legii cu privire la administrația publică locală nr.436-XVI din 28.12.2006 cu modificările și completările ulterioare, Legii nr.100 cu privire la actele normative,

 

CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI  DECIDE :

 

1.Se modifică schema deciziei nr. 10/27  din 11.07.2020 ”Cu privire la aprobarea organigramei și schemei de încadrare a ÎM”Salub Sireți”, după cum urmează:

-Sintagma ”6000” lei pentru administrator se substituie cu sintagma ”7000” lei.

-Sintagma ”5500” lei pentru contabil se substituie cu sintagma ”6500” lei.

2.Responsabil de executarea deciziei se numește d-nul Luca Vladimir, administrator ÎM ”salub Sireți”.

3.Controlul executării prezentei decizii se atribuie dlui BOAGHI Leonid, primar al s.Sireț

 

4.Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.

5.Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.

6.Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției

 

Decizia 2/29

Aprob:

Statele de personal în număr de _16__unități

Cu fond lunar de salarizare în sumă de ______

Patruzeci si sase mii cincizeci mii  lei 00 bani

 

_________Administrator_______________

(funcția conducătorului autorității publice ierarhic  superioare/instituției)

 

_________________Luca Vladimir____________________________

(Numele, prenumele) (semnătura)

 

 

Schema de încadrare pentru anul  2022

Întreprinderea municipală ,, Salub Sireți,,

(denumirea completă a autorității (instituției)bugetare)

Începînd cu _01.01.2022

(data punerii în aplicare a schemei de încadrare)

Nr.d/o Denumirea subdiviziunii structural, titlul funcției Nivelul de studii Număr de unități Salariu lunar/de funcție/de bază (lei) Total Salariu
1 2 3 4 5 6
1 Administrator Sup. 1 7000 7000
2 Contabil Sup. 1 6500 6500
3 Conducător auto Med. 1 4000 4000
4 Lucrător utilaje specializate Pro. 2 3500 7000
5 Instalator Med. 0,5 3300 1650
6 Paznic Pro. 3,5 2775 9712.5
7 Lăcătuș la rețele de apeduct și canalizare Pro. 1 2775 2775
8 Controlor Med. 2 3000 6000
9 Inspector Med. 0,5 3800 1900
10 Casier Med. 1 3500 3500
11 Electric Med. 0,5 2400 1200
12 Tractorist Med. 1 4000 4000
13 Hamal Pro. 1 3500 3500
14 Specialist apărare civilă Med 3 4000 12000
15. Paznic   1,5 2775 4162,5
  Total   16 48050.00 68737,50

 

Conducătorul întreprinderii  municipale:

________________________                                ___________________

L.Ș.                      (numele prenumele)                                  (semnătura

Conducătorul subdiviziunii economice/financiare/contabile:

 

 

 

D E C I Z I E  Nr. 2/31

 din  29 martie 2022

 

Cu privire la modificarea deciziei nr.10/8 din

25 decembrie  2020 ”Cu privire la stabilirea tarifelor și altor plăți

pentru serviciile prestate de către ÎM ”Salub Sireți”

pentru anul 2021”

 

În conformitate cu  art. 14 al.(2) lit. (i) a Legii privind administraţia publică locală Nr.436-XVI din 28.12.2006, cu modificările și completările ulterioare, conform deciziei nr.5/22 din 11.07.2020 ”Cu privire la aprobarea taxei pentru poligonul de deșeuri”, deciziei 5/23” Cu privire la aprobarea taxei pentru poligonul de deșeuri”, deciziei nr.6/12 ”Cu privire la aprobarea Regulamentului privind achitarea taxei pentru iluminatul stradal, deciziei nr.6/13 ”Cu privire la aprobarea Regulamentului privind achitarea taxei pentru depozitarea deșeurilor”, în scopul asigurării veniturilor în bugetul  local,  având avizule pozitive al comisiilor  de specialitate

 

CONSILIUL  SĂTESC  SIREŢI  DECIDE :

Se modifică următoare tarife după cum urmează:

  Deșeuri 50 lei/lună(pentru s. Sireți și Roșcani)

 

  1. Responsabil de executarea prezentei hotărâri este contabilul – VRINCEANU Silvia
  2. Controlul executării prevederilor prezentei decizii  se pune în seama vice-primarului  satului Sireți, IORGA Alexandru .
  3. Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării
  4. Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul actelocale.gov.md.
  5. Prezenta decizie intră în vigoare la data includerii în Registrul de stat al actelor locale.

 

 

Decizie Nr. 2/32

 Din  29 martie 2022

 

Cu privire la inițierea lucrărilor

de delimitare a terenurilor proprietate publică

 

În conformitate cu art.14 (2) a Legii cu privire la administrația publică locală Nr.436-XVI din 28.12.2006 cu modificările și completările ulterioare, Legea nr.29 din 05.04.2018 privind delimitarea proprietății publice, art.10 a Codului Funciar, având în vedere avizul pozitiv al comisiei consultative de specialitate,

 

CONSILIUL SĂTESC SIREȚI DECIDE:

 

  1. Se acceptă inițierea lucrărilor de delimitare selectivă a terenului proprietate publică a UAT sat. Sireți din conturul 842 , cu suprafața de 3,70 ha, categoria de destinație pentru construcții , modul de folosință  pentru construcții ,, domeniul  privat.

 

  1. Responsabil pentru executarea prezentei decizii se numește dl. Mereneanu Mihail, specialist pentru reglementarea regimului funciar.
  1. Primarul UAT a sat. Sireți, dl Boaghi Leonid, va asigura executare lucrărilor de delimitare în conformitate cu prevederile legislației, și după întocmirea setului de documente va prezenta materialele, consiliului spre aprobare.

4.Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.

5.Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.

6.Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției

 

 

Decizie Nr. 2/33

 Din  29 martie 2022

 

Cu privire la examinarea cererii

În conformitate cu art.14 (2) a Legii cu privire la administrația publică locală Nr.436-XVI din 28.12.2006 cu modificările și completările ulterioare, examinînd cererea cet.Coșterec Dora,  având în vedere avizul pozitiv al comisiei consultative de specialitate,

 

CONSILIUL SĂTESC SIREȚI DECIDE:

1.Se permite/nu se permite delimitarea terenului cu suprafața de 0,01 ha, din blocul 8037208.

  1. Responsabil pentru executarea prezentei decizii se numește dl

3.Decizia va fi publicată în Registrul actelor locale pe portalul www.actelocale.gov.md.

4.Prezenta decizie intră în vigoare la data aprobării.

5.Decizia poate fi atacată în termen de 30 de zile în instanța de contencios administrativ, din momentul aprobării dispoziției