Rezultatele privind cererea ofertelor de prețuri nr. 1502-op/16

 
 

DAREA DE SEAMĂ

nr.__2___

privind achiziţionarea bunurilor (serviciilor)

prin Cererea Ofertelor de Prețuri

 

“28_”_septembrie_2016_                                                                              ____Primăria Sireți_____

(locul desfăşurării şedinţei)

 

 

  Autoritatea contractantă: ________________Primăria Sireți_____________________

(instituţia ce a iniţiat şi a desfăşurat procedura de achiziţie)

IDNO: _________1008601000525____________________

 

Cererea Ofertelor de Prețuri: Nr.__1502-op/16__ din “05_”__septembrie_2016

publicată în BAP Nr._64___ din “_23_”__08__2016_

Obiectul achiziției: ___ servicii proiectare_plan urbanistic ____________

(expunerea succintă a obiectului achiziţiei)

Cod CPV: __71220000_-_6_

Sursele de finanțare: ________________ bugetul local _____________________________

(Buget de stat, Buget CNAM, Buget CNAS, Surse externe, Alte surse)

Membrii grupului de lucru prezenţi la deschiderea şi evaluarea ofertelor:

1.  _____ Boaghi Leonid         __________________     _______ preşedinte __________

(Nume, Prenume)                                                                     (funcţia în cadrul grupului: preşedinte,

membru, secretar, expert)

2. Maria Sula_________________      –    secretar (reprezentant al _Primăria Sireți________)

3. _Mereneanu Mihail___________    –    membru (reprezentant al _Primăria Sireți_________)

4. _Rosca Liuba_______________   –      membru (reprezentant al _Primăria Sireți_________)

5. _Galina Budeanu_________   – membru (reprezentant al _Primăria Sireți_________)

 

În urma semnării declaraţiei de imparţialitate şi constatării unei sau mai multor situaţii prevăzute la art. 16, alin. (3) din Legea nr. 96-XVI din 13 aprilie 2007 privind achiziţiile publice, s-au retras următorii membri ai grupului de lucru:

1.             _________________________________________   _______________________________

(Nume, Prenume)                                                                                             (funcţia)

2.             _________________________________________   _______________________________

3.             _________________________________________   _______________________________

Membrii grupului de lucru  retraşi de la deschiderea şi evaluarea ofertelor au fost înlocuiţi cu următoarele persoane:

1.             _________________________________________   _______________________________

(Nume, Prenume)                                                                                             (funcţia)

2.             _________________________________________   _______________________________

3.             _________________________________________   _______________________________

 

Operatorii economici, inclusiv cei incluşi în Lista operatorilor economici calificaţi, cărora le-au fost transmise la data de ___________ invitaţii de participare.

1.             __________________________________________________________________________

(denumirea operatorului economic)

2.             __________________________________________________________________________

3.             __________________________________________________________________________

 

Pînă la termenul-limită (data “_05_”___09____2016_, ora _13_:_00_), ca răspuns la invitaţii sau în urma anunţului  Nr.__1502-op/16_____, publicat în Buletinul achiziţiilor publice Nr.___64__ din “_23__”____08____2016__, au fost depuse __4__ oferte, după cum urmează:

Nr.

d/o

Denumirea operatorului economic IDNO Datele de relaţii ale operatorului economic Fondatorii
1. UrbanProiect INCP 10036001500288 022242164 / 022242108 MINISTERUL DEZVOLTĂREII REGIONALE ȘI CONSTRUCȚIILOR
2. IndustrialProiect SRL 1003600037444 022735951 Vitalii Vor0biov
3. IPROCOM IPS 1002600015131 022727846 / 022727820 MINISTERUL DEZVOLTĂREII REGIONALE ȘI CONSTRUCȚIILOR
4. Apast&Co SRL 1014600013671 022735559 / 069509890

Capustova Natalia

 
Grupul de lucru pentru achiziţii a verificat dacă documentele ofertanţilor prezentate la concurs corespund cerinţelor solicitate, a stabilit corespunderea datelor de calificare ale ofertanţilor, preţurile, valoarea ofertelor, termenul de livrare /prestare şi perioada de valabilitate a ofertelor, după cum urmează:

 

Nr.   d/o

Denumirea operatorului   economic Denumirea bunurilor/servi-ciilor solicitate Cod CPV Cantitatea/ volumul           pe lista întreagă Suma  totală a ofertei                       fără TVA Documente de calificare                prezentate Informaţia detaliată cu privire la preţuri  se expune în anexa la darea de seamă
1. UrbanProiect INCP servicii proiectare plan urbanistic 71220000_-_6_

 

1 buc 181078 au fost prezentate toate se anexează
2. IndustrialProiect SRL servicii proiectare plan urbanistic 71220000_-_6_

 

1 buc 249375 nu au fost prezentate toate se anexează
3. IPROCOM IPS servicii proiectare plan urbanistic 71220000_-_6_

 

1 buc 228032 nu au fost prezentate toate se anexează
4. Apast&Co SRL servicii proiectare plan urbanistic 71220000_-_6_

 

1 buc 200000 nu au fost prezentate toate

se anexează

 
Ofertele depuse au fost evaluate şi comparate folosind criteriul – preţul cel mai mic pe poziţii

_____________________________ pe poziţii ________________________________

(criteriile stabilite în invitaţia de participare)

 

Au fost respinse următoarele oferte:

1.             ___ IndustrialProiect SRL __________, ______nu a prezentat Garanţia pentru ofertă și Experienţa de prestare a serviciilor de proiectare de natură similară şi volumul acestora pentru fiecare din ultimii cinci ani, precum şi detaliile despre serviciile de proiectare aflate în derulare sau contractate___;

(denumirea ofertantului)                                                           (motivul respingerii)

2.             _______ IPROCOM IPS ___________, ____ nu a prezentat  Garanţia pentru ofertă și  Certificat de la organele Inspectoratului Fiscal privind datoriile la buget – copie _________;

_________ Apast&Co SRL ___________, ___ nu a prezentat  Garanţia pentru ofertă.

3.             _______;

 

Rezultatele evaluării ofertelor:

Drept rezultat al examinării, evaluării şi comparării ofertelor, în baza deciziei grupului de lucru, expusă în procesul-verbal Nr._ 4__din “_14__”_____2016__, a fost desemnată cîştigătoare următoarea ofertă/următoarele oferte:

 

Nr.
d/o

Denumirea operatorului economic Denumirea obiectului de achiziţie Cod CPV Cantitatea pentru o poziţie din ofertă Preţul pentru poziţia din ofertă sau suma totală în cazul serviciilor (lei) fără TVA Preţul pentru poziţia din ofertă sau suma totală în cazul serviciilor (lei) cu TVA
1. UrbanProiect INCP

 

servicii proiectare_plan urbanistic 71220000_-_6 1 buc. 181078

217293

2.
3.
 
 

În termen de 3 zile din momentul luării deciziei, toţi ofertanţii au fost informaţi despre rezultatele concursului prin scrisoarea Nr.__ 398___din “_15__”__09__2016__.

 

Contractele de achiziţie încheiate:

 

Drept rezultat al procedurii, a fost încheiat cu operatorul economic/operatorii economici cîştigător /cîştigători contractul /contractele de achiziţie, după cum urmează:

 

Nr.
d/o

Denumirea operatorului /operatorilor
economic/economici (IDNP)
Numărul şi data
contractului /contractelor
Cod CPV Valoarea contractului/contractelor Termenul de valabilitate a contractului /contractelor
fără TVA cu TVA
1. UrbanProiect INCP

10036001500288

Contract nr.73 din 28.09.2016 71220000_-_6 181078 217293

31 decembrie 2017

2.
3.
 
 

Prin prezenta dare de samă, grupul de lucru pentru achiziţii confirmă corectitudinea desfăşurării procedurii de achiziţie, fapt pentru care poartă răspundere conform prevederilor legale în vigoare.

 

Conducătorul autorităţii contractante:

 

______Boaghi Leonid                  ___________         ____________________

(Nume, Prenume)                                                                (Semnătura)