Rezultatele privind cererea ofertelor de prețuri nr. 1502-op/16
DAREA DE SEAMĂ nr.__2___ privind achiziţionarea bunurilor (serviciilor) prin Cererea Ofertelor de Prețuri
“28_”_septembrie_2016_ ____Primăria Sireți_____ (locul desfăşurării şedinţei)
Autoritatea contractantă: ________________Primăria Sireți_____________________ (instituţia ce a iniţiat şi a desfăşurat procedura de achiziţie) IDNO: _________1008601000525____________________
Cererea Ofertelor de Prețuri: Nr.__1502-op/16__ din “05_”__septembrie_2016 publicată în BAP Nr._64___ din “_23_”__08__2016_ Obiectul achiziției: ___ servicii proiectare_plan urbanistic ____________ (expunerea succintă a obiectului achiziţiei) Cod CPV: __71220000_-_6_ Sursele de finanțare: ________________ bugetul local _____________________________(Buget de stat, Buget CNAM, Buget CNAS, Surse externe, Alte surse) Membrii grupului de lucru prezenţi la deschiderea şi evaluarea ofertelor: 1. _____ Boaghi Leonid __________________ _______ preşedinte __________ (Nume, Prenume) (funcţia în cadrul grupului: preşedinte, membru, secretar, expert) 2. Maria Sula_________________ – secretar (reprezentant al _Primăria Sireți________) 3. _Mereneanu Mihail___________ – membru (reprezentant al _Primăria Sireți_________) 4. _Rosca Liuba_______________ – membru (reprezentant al _Primăria Sireți_________) 5. _Galina Budeanu_________ – membru (reprezentant al _Primăria Sireți_________)
În urma semnării declaraţiei de imparţialitate şi constatării unei sau mai multor situaţii prevăzute la art. 16, alin. (3) din Legea nr. 96-XVI din 13 aprilie 2007 privind achiziţiile publice, s-au retras următorii membri ai grupului de lucru: 1. _________________________________________ _______________________________ (Nume, Prenume) (funcţia) 2. _________________________________________ _______________________________ 3. _________________________________________ _______________________________ Membrii grupului de lucru retraşi de la deschiderea şi evaluarea ofertelor au fost înlocuiţi cu următoarele persoane: 1. _________________________________________ _______________________________ (Nume, Prenume) (funcţia) 2. _________________________________________ _______________________________ 3. _________________________________________ _______________________________
Operatorii economici, inclusiv cei incluşi în Lista operatorilor economici calificaţi, cărora le-au fost transmise la data de ___________ invitaţii de participare. 1. __________________________________________________________________________ (denumirea operatorului economic) 2. __________________________________________________________________________ 3. __________________________________________________________________________
Pînă la termenul-limită (data “_05_”___09____2016_, ora _13_:_00_), ca răspuns la invitaţii sau în urma anunţului Nr.__1502-op/16_____, publicat în Buletinul achiziţiilor publice Nr.___64__ din “_23__”____08____2016__, au fost depuse __4__ oferte, după cum urmează: |
|||||||||||||||
Nr. d/o |
Denumirea operatorului economic | IDNO | Datele de relaţii ale operatorului economic | Fondatorii | |||||||||||
1. | UrbanProiect INCP | 10036001500288 | 022242164 / 022242108 | MINISTERUL DEZVOLTĂREII REGIONALE ȘI CONSTRUCȚIILOR | |||||||||||
2. | IndustrialProiect SRL | 1003600037444 | 022735951 | Vitalii Vor0biov | |||||||||||
3. | IPROCOM IPS | 1002600015131 | 022727846 / 022727820 | MINISTERUL DEZVOLTĂREII REGIONALE ȘI CONSTRUCȚIILOR | |||||||||||
4. | Apast&Co SRL | 1014600013671 | 022735559 / 069509890 |
Capustova Natalia |
|||||||||||
Grupul de lucru pentru achiziţii a verificat dacă documentele ofertanţilor prezentate la concurs corespund cerinţelor solicitate, a stabilit corespunderea datelor de calificare ale ofertanţilor, preţurile, valoarea ofertelor, termenul de livrare /prestare şi perioada de valabilitate a ofertelor, după cum urmează:
|
|||||||||||||||
Nr. d/o |
Denumirea operatorului economic | Denumirea bunurilor/servi-ciilor solicitate | Cod CPV | Cantitatea/ volumul pe lista întreagă | Suma totală a ofertei fără TVA | Documente de calificare prezentate | Informaţia detaliată cu privire la preţuri se expune în anexa la darea de seamă | ||||||||
1. | UrbanProiect INCP | servicii proiectare plan urbanistic | 71220000_-_6_
|
1 buc | 181078 | au fost prezentate toate | se anexează | ||||||||
2. | IndustrialProiect SRL | servicii proiectare plan urbanistic | 71220000_-_6_
|
1 buc | 249375 | nu au fost prezentate toate | se anexează | ||||||||
3. | IPROCOM IPS | servicii proiectare plan urbanistic | 71220000_-_6_
|
1 buc | 228032 | nu au fost prezentate toate | se anexează | ||||||||
4. | Apast&Co SRL | servicii proiectare plan urbanistic | 71220000_-_6_
|
1 buc | 200000 | nu au fost prezentate toate |
se anexează |
||||||||
Ofertele depuse au fost evaluate şi comparate folosind criteriul – preţul cel mai mic pe poziţii
_____________________________ pe poziţii ________________________________ (criteriile stabilite în invitaţia de participare)
Au fost respinse următoarele oferte: 1. ___ IndustrialProiect SRL __________, ______nu a prezentat Garanţia pentru ofertă și Experienţa de prestare a serviciilor de proiectare de natură similară şi volumul acestora pentru fiecare din ultimii cinci ani, precum şi detaliile despre serviciile de proiectare aflate în derulare sau contractate___; (denumirea ofertantului) (motivul respingerii) 2. _______ IPROCOM IPS ___________, ____ nu a prezentat Garanţia pentru ofertă și Certificat de la organele Inspectoratului Fiscal privind datoriile la buget – copie _________; _________ Apast&Co SRL ___________, ___ nu a prezentat Garanţia pentru ofertă. 3. _______;
Rezultatele evaluării ofertelor: Drept rezultat al examinării, evaluării şi comparării ofertelor, în baza deciziei grupului de lucru, expusă în procesul-verbal Nr._ 4__din “_14__”_____2016__, a fost desemnată cîştigătoare următoarea ofertă/următoarele oferte:
|
|||||||||||||||
Nr. |
Denumirea operatorului economic | Denumirea obiectului de achiziţie | Cod CPV | Cantitatea pentru o poziţie din ofertă | Preţul pentru poziţia din ofertă sau suma totală în cazul serviciilor (lei) fără TVA | Preţul pentru poziţia din ofertă sau suma totală în cazul serviciilor (lei) cu TVA | |||||||||
1. | UrbanProiect INCP
|
servicii proiectare_plan urbanistic | 71220000_-_6 | 1 buc. | 181078 |
217293 |
|||||||||
2. | |||||||||||||||
3. | |||||||||||||||
În termen de 3 zile din momentul luării deciziei, toţi ofertanţii au fost informaţi despre rezultatele concursului prin scrisoarea Nr.__ 398___din “_15__”__09__2016__.
Contractele de achiziţie încheiate:
Drept rezultat al procedurii, a fost încheiat cu operatorul economic/operatorii economici cîştigător /cîştigători contractul /contractele de achiziţie, după cum urmează:
|
|||||||||||||||
Nr. |
Denumirea operatorului /operatorilor economic/economici (IDNP) |
Numărul şi data contractului /contractelor |
Cod CPV | Valoarea contractului/contractelor | Termenul de valabilitate a contractului /contractelor | ||||||||||
fără TVA | cu TVA | ||||||||||||||
1. | UrbanProiect INCP
10036001500288 |
Contract nr.73 din 28.09.2016 | 71220000_-_6 | 181078 | 217293 |
31 decembrie 2017 |
|||||||||
2. | |||||||||||||||
3. | |||||||||||||||
Prin prezenta dare de samă, grupul de lucru pentru achiziţii confirmă corectitudinea desfăşurării procedurii de achiziţie, fapt pentru care poartă răspundere conform prevederilor legale în vigoare.
Conducătorul autorităţii contractante:
______Boaghi Leonid ___________ ____________________ (Nume, Prenume) (Semnătura) |
|||||||||||||||
Tweet