Cererea ofertelor de prețuri nr.1817-op/16
|
|||||||
1. Denumirea autorităţii contractante: _____ Primăria Sireți ________
2. IDNO: _____1008601000525____________ 3. Tip procedură achiziție: _______COP_________________ 4. Obiectul achiziției: ___ servicii elaborare documentație tehnico-economică privind rețeau de canalizare a satului Sireți _______ 5. Cod CPV: ___71322200-3_
Acest anunț de participare este întocmit în scopul achiziţionării ___________ servicii elaborare documentație tehnico-economică privind rețeaua de canalizare a satului Sireți _______________ [obiectul achiziţiei] conform necesităţilor ____ Primăriei Sireți ____________________ [denumirea autorităţii contractante] (în continuare – Cumpărător) pentru perioada bugetară 2016/2017__, este alocată suma necesară din: ___________________ bugetul local _________________. [sursa banilor publici]
Cumpărătorul invită operatorii economici interesaţi, care îi pot satisface necesităţile, să participe la procedura de achiziție privind livrarea/prestarea următoarelor bunuri /servicii: |
|||||||
Nr. d/o |
Cod CPV | Denumirea bunurilor/serviciilor solicitate | Unitatea de măsură | Cantitatea | Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referinţă | ||
11 | 71322200-3 | servicii elaborare documentație tehnico-economică privind rețeau de canalizare a satului Sireți | Buc. | 1 | Conform caietului de sarcini Achiziția serviciilor cuprinde:
Faza 1 Ø Documentația pentru obținerea avizelor și acordurilor solicitate pentru Certificatul de urbanism și autorizației de construcție Ø Elaborare studii de teren – studiu topo și studiu geotehnic. Ø Studiu de fezabilitate care trebuie să respecte conținutul cadru al studiului de fezabilitate, deviz general, etc. Devizul general va cuprinde cheltuielile aferente execuției tuturor obiectelor cuprinse în obiectul de investiție. Ø Devizul general al obiectului/ proiectului de investiție și devizele pe obiecte. Faza 2 Ø Elaborare proiect tehnic, caietele de sarcini și detaliile de execuție. Ø Verificarea proiectului tehnic de către specialiștii verificatori de proiecte atestați, alții de cât specialiștii elaboratori ai documentației, pe specialități pentru toate categoriile de lucrări. Faza 3 Ø Asistență tehnică pe perioada de execuție a lucrărilor și prezența proiectantului la punctul de lucru pentru certificarea procesului – verbal de lucrări ajunse în faza de determinante.
|
||
- Termenul de livrare/prestare solicitat și locul destinației finale: 6 luni Primăria Sireți
7. Documentele/cerinţele de calificare pentru operatorii economici includ următoarele:
8.
9. Operatorii economici interesați pot obține informație suplimentară sau pot solicita clarificări de la autoritatea contractantă la adresa indicată mai jos: a) Denumirea autorității contractante: __ Primăria Sireți __________ b) Adresa: ___ str.Mihai Eminescu_1_______________ c) Tel: _(0237)__61033__ d) Fax: _(0237)__71191__ e) E-mail: clsireti@gmail.com boaghi.leonid@gmail.com f) Numele şi funcția persoanei responsabile: __ Boaghi Leonid ________ 10. Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate vor fi întocmite clar, fără corectări, cu număr și dată de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile și urmează a fi prezentate: – până la: ora 14:00 – pe: [data] 27.10.2016 – pe adresa: str. Mihai Eminescu_1, Primăria Sireți, biroul nr.3 Ofertele întîrziate vor fi respinse. Criteriul de atribuire este: preţul cel mai scăzut 11. Termenul de valabilitate a ofertelor: 45 zile 12. Termenul de valabilitate a contractului: 5 ani 13. Garanția pentru ofertă: Toate ofertele trebuie să fie însoțite de garanție pentru ofertă în valoare de _2_%. în formă de: – Garanție bancară Plata prin transfer se va efectua în adresa Primăriei Sireți, cu nota “Garanția pentru ofertă la cererea ofertelor de prețuri nr._________ din _______________”, conform următoarelor detalii: (a) beneficiarul plăţii Primăria Sireți (b) datele bancare [indicaţi]; (c) codul fiscal 1008601000525 (d) contul de decontare 226632 (e) contul trezorerial TREZMD2X (f) contul bancar MD10TRGDAU14221180370000 (g) trezoreria teritorială Strășeni. 14. Contestațiile depuse pe marginea procedurii de cerere a ofertelor de prețuri se depun la sediul Agenţia Naţională pentru Soluţionarea Contestaţiilor la adresa : [indicați adresa] 15. Valoarea estimată a achiziției, fără TVA, lei: 350 000 |
Tweet