Cererea ofertelor de prețuri nr.1817-op/16

 

  ANUNȚ/INVITAȚIE DE PARTICIPARE

la procedura de achiziție a bunurilor/serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri

 

1.  Denumirea autorităţii contractante: _____ Primăria Sireți ________

2.  IDNO: _____1008601000525____________

3.  Tip procedură achiziție: _______COP_________________

4.  Obiectul achiziției:                      ___ servicii elaborare documentație tehnico-economică

privind rețeau  de canalizare a satului Sireți _______

5.  Cod CPV: ___71322200-3_

 

Acest anunț de participare este întocmit în scopul achiziţionării ___________ servicii elaborare documentație tehnico-economică privind rețeaua  de canalizare a satului Sireți _______________

[obiectul achiziţiei]

conform necesităţilor                         ____ Primăriei Sireți ____________________

[denumirea autorităţii contractante]

(în continuare – Cumpărător) pentru perioada bugetară 2016/2017__, este alocată suma necesară din: ___________________ bugetul local _________________.

[sursa banilor publici]

 

Cumpărătorul invită operatorii economici interesaţi, care îi pot satisface necesităţile, să participe la procedura de achiziție privind livrarea/prestarea următoarelor bunuri /servicii:

Nr. d/o

Cod CPV Denumirea bunurilor/serviciilor solicitate Unitatea de măsură Cantitatea Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referinţă
11 71322200-3 servicii elaborare documentație tehnico-economică privind rețeau  de canalizare a satului Sireți Buc. 1 Conform caietului de sarcini Achiziția serviciilor cuprinde:

Faza 1

Ø    Documentația pentru obținerea avizelor și acordurilor solicitate pentru Certificatul de urbanism și autorizației de construcție

Ø    Elaborare studii de teren – studiu topo și studiu geotehnic.

Ø    Studiu de fezabilitate care trebuie să respecte conținutul cadru al studiului de fezabilitate, deviz general, etc. Devizul general va cuprinde cheltuielile  aferente execuției tuturor obiectelor cuprinse în obiectul de investiție.

Ø    Devizul general al obiectului/ proiectului de investiție și devizele pe obiecte.

Faza 2

Ø    Elaborare proiect tehnic, caietele de sarcini și detaliile de execuție.

Ø    Verificarea proiectului tehnic de către specialiștii verificatori de proiecte atestați, alții de cât specialiștii elaboratori ai documentației, pe specialități pentru toate categoriile de lucrări.

Faza 3

Ø    Asistență tehnică pe perioada de execuție a lucrărilor și prezența proiectantului la punctul de lucru pentru certificarea procesului – verbal de lucrări ajunse în faza de determinante.

 

 

 

  1. Termenul de livrare/prestare solicitat și locul destinației finale: 6 luni Primăria Sireți
7.  Documentele/cerinţele de calificare pentru operatorii economici includ următoarele:

8.   

Nr. d/o Denumirea documentului/cerinței Cerințe suplimentare față de document Obligativitatea
11 Oferta Original Obligatoriu
22 Garanţia pentru ofertă Original Obligatoriu
3 Certificat de la organele Inspectoratului Fiscal privind datoriile la buget – copie Eliberat de Inspectoratul Fiscal (valabilitatea certificatului-conform cerinţelor Inspectoratului Fiscal al Republicii Moldova) Obligatoriu
4 Certificat de înregistrare – copie Emis de CÎS, confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei Obligatoriu
5 Licenţa de activitate (inclusiv anexa la Licenţă). Confirmată prin semnătura şi ştampila participantului Obligatoriu
6 Experienţa de prestare a serviciilor de proiectare de natură similară şi volumul acestora pentru fiecare din ultimii cinci ani, precum şi detaliile despre serviciile de proiectare aflate în derulare sau contractate Original Obligatoriu
7 Principalele articole ale echipamentului şi dotărilor, propuse pentru executarea contractului Original Obligatoriu
8 Calificarea şi experienţa în proiectarea construcţiilor ale specialiştilor atestaţi, propuşi în vederea executării contractului Original Obligatoriu

 

9.  Operatorii economici interesați pot obține informație suplimentară  sau pot solicita clarificări de la autoritatea contractantă la adresa indicată mai jos:

a)     Denumirea autorității contractante: __ Primăria Sireți __________

b)    Adresa: ___ str.Mihai Eminescu_1_______________

c)     Tel: _(0237)__61033__

d)    Fax: _(0237)__71191__

e)     E-mail: clsireti@gmail.com       boaghi.leonid@gmail.com

f)      Numele şi funcția persoanei responsabile: __ Boaghi Leonid ________

10.   Întocmirea ofertelor:  Oferta și documentele de calificare solicitate vor fi întocmite clar, fără corectări, cu număr și dată de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile și urmează a fi prezentate:

–         până la: ora 14:00

–         pe: [data] 27.10.2016

–         pe adresa: str. Mihai Eminescu_1, Primăria Sireți, biroul nr.3

Ofertele întîrziate vor fi respinse.

Criteriul de atribuire este: preţul cel mai scăzut

11.           Termenul de valabilitate a ofertelor: 45  zile

12.           Termenul de valabilitate a contractului: 5 ani

13.            Garanția pentru ofertă: Toate ofertele trebuie să fie însoțite de garanție pentru ofertă în valoare de _2_%. în formă de:

–         Garanție bancară

Plata prin transfer se va efectua în adresa Primăriei Sireți, cu nota “Garanția pentru ofertă la cererea ofertelor de prețuri nr._________ din _______________”, conform următoarelor detalii:

(a) beneficiarul plăţii Primăria Sireți

(b) datele bancare [indicaţi];

(c) codul fiscal 1008601000525

(d) contul de decontare 226632

(e) contul trezorerial TREZMD2X

(f) contul bancar MD10TRGDAU14221180370000

(g) trezoreria teritorială Strășeni.

14.           Contestațiile depuse pe marginea procedurii de cerere a ofertelor de prețuri se depun la sediul Agenţia Naţională pentru Soluţionarea Contestaţiilor la adresa : [indicați adresa]

15.           Valoarea estimată a achiziției,  fără TVA, lei: 350 000