Rezultatele privind cererea ofertelor de prețuri nr.1817-op/16

 

DAREA DE SEAMĂ

nr.__3___

privind achiziţionarea bunurilor (serviciilor)

prin Cererea Ofertelor de Prețuri

 

“21_”_noiembrie_2016_                                                                               ____Primăria Sireți_____

(locul desfăşurării şedinţei)

 

 

  Autoritatea contractantă: ________________Primăria Sireți_____________________

(instituţia ce a iniţiat şi a desfăşurat procedura de achiziţie)

IDNO: _________1008601000525____________________

 

Cererea Ofertelor de Prețuri: Nr.__1817-op/16__ din “27_”__octombrie_2016

publicată în BAP Nr._79___ din “_14_”__10__2016_

Obiectul achiziției: ___ serviciilor de elaborare a documentației tehnico-economica privind rețeaua de canalizare  ____________

(expunerea succintă a obiectului achiziţiei)

Cod CPV: __71322200_-_3_

Sursele de finanțare: ________________ bugetul local _____________________________

(Buget de stat, Buget CNAM, Buget CNAS, Surse externe, Alte surse)

Membrii grupului de lucru prezenţi la deschiderea şi evaluarea ofertelor:

1.  _____ Boaghi Leonid         __________________     _______ preşedinte __________

(Nume, Prenume)                                                                     (funcţia în cadrul grupului: preşedinte,

membru, secretar, expert)

2. Maria Sula_________________      –    secretar (reprezentant al _Primăria Sireți________)

3. _Mereneanu Mihail___________    –    membru (reprezentant al _Primăria Sireți_________)

4. _Rosca Liuba_______________   –      membru (reprezentant al _Primăria Sireți_________)

5. _Galina Budeanu_________   – membru (reprezentant al _Primăria Sireți_________)

 

În urma semnării declaraţiei de imparţialitate şi constatării unei sau mai multor situaţii prevăzute la art. 16, alin. (3) din Legea nr. 96-XVI din 13 aprilie 2007 privind achiziţiile publice, s-au retras următorii membri ai grupului de lucru:

1.             _________________________________________   _______________________________

(Nume, Prenume)                                                                                             (funcţia)

2.             _________________________________________   _______________________________

3.             _________________________________________   _______________________________

Membrii grupului de lucru  retraşi de la deschiderea şi evaluarea ofertelor au fost înlocuiţi cu următoarele persoane:

1.             _________________________________________   _______________________________

(Nume, Prenume)                                                                                             (funcţia)

2.             _________________________________________   _______________________________

3.             _________________________________________   _______________________________

 

Operatorii economici, inclusiv cei incluşi în Lista operatorilor economici calificaţi, cărora le-au fost transmise la data de ___________ invitaţii de participare.

1.             __________________________________________________________________________

(denumirea operatorului economic)

2.             __________________________________________________________________________

3.             __________________________________________________________________________

 

Pînă la termenul-limită (data “_27_”___10____2016_, ora _14_:_00_), ca răspuns la invitaţii sau în urma anunţului  Nr.__1817-op/16_____, publicat în Buletinul achiziţiilor publice Nr.___79__ din “_14__”____10____2016__, au fost depuse __2__ oferte, după cum urmează:

Nr.

d/o

Denumirea operatorului economic IDNO Datele de relaţii ale operatorului economic Fondatorii
1. SRL LuxGaz 1004600011768

 

069298256 PLEȘCA ALEXEI / PLEȘCA GHEORGHE
2. SRL AGH Premium Grup 1010600000095 079633333 crețu vitalie
3.        
4.        
 
 

Datele de calificare ale ofertanţilor:

 

Grupul de lucru pentru achiziţii a verificat dacă ofertanţii corespund cerinţelor solicitate în documentele de licitaţie, a consemnat existenţa documentelor obligatorii prezentate şi situaţiilor constatate, precum şi alte informaţii necesare calificării ofertanţilor. Drept urmare, informaţia privind calificarea ofertanţilor se prezintă astfel:

 

Denumire ofertant Documentele solicitate şi alte condiții, cerințe obligatorii
Oferta Garanţia pentru ofertă Certificat de la organele Inspectoratului Fiscal

privind datoriile la buget – copie

Certificat de înregistrare – copie Licenţa de activitate (inclusiv anexa la Licenţă) Experienţa de prestare a serviciilor de proiectare

de natură similară şi volumul acestora pentru

fiecare din ultimii cinci ani, precum şi detaliile

despre serviciile de proiectare aflate în derulare

sau contractate

Principalele articole ale echipamentului şi dotărilor,

propuse pentru executarea contractului

Calificarea şi experienţa în proiectarea construcţiilor

ale specialiştilor atestaţi, propuşi în vederea

executării contractului

SRL LuxGaz + + + + + + + +
SRL AGH Premium Grup + + + + + + + +

 

 

 

Grupul de lucru pentru achiziţii a verificat dacă documentele ofertanţilor prezentate la concurs corespund cerinţelor solicitate, a stabilit corespunderea datelor de calificare ale ofertanţilor, preţurile, valoarea ofertelor, termenul de livrare /prestare şi perioada de valabilitate a ofertelor, după cum urmează:

 

Nr.   d/o

Denumirea operatorului   economic Denumirea bunurilor/servi-ciilor solicitate Cod CPV Cantitatea/ volumul           pe lista întreagă Suma  totală a ofertei                       fără TVA Documente de calificare                prezentate Informaţia detaliată cu privire la preţuri  se expune în anexa la darea de seamă
1. SRL LuxGaz serviciilor de elaborare a documentației tehnico-economica privind rețeaua de canalizare 71322200_-_3 1 buc 267 960 lei au fost prezentate toate se anexează
2. SRL AGH Premium Grup serviciilor de elaborare a documentației tehnico-economica privind rețeaua de canalizare 71322200_-_3 1 buc 245 000 lei au fost prezentate toate

se anexează

3.              
4.              
 
Ofertele depuse au fost evaluate şi comparate folosind criteriul – preţul cel mai mic pe poziţii

_____________________________ pe poziţii ________________________________

(criteriile stabilite în invitaţia de participare)

 

Au fost respinse următoarele oferte:

1.             ___ __________ __________, ______

(denumirea ofertantului)                                                           (motivul respingerii)

 

Rezultatele evaluării ofertelor:

Drept rezultat al examinării, evaluării şi comparării ofertelor, în baza deciziei grupului de lucru, expusă în procesul-verbal Nr._ 6__din “_07__”_11____2016__, a fost desemnată cîştigătoare următoarea ofertă/următoarele oferte:

 

Nr.
d/o

Denumirea operatorului economic Denumirea obiectului de achiziţie Cod CPV Cantitatea pentru o poziţie din ofertă Preţul pentru poziţia din ofertă sau suma totală în cazul serviciilor (lei) fără TVA Preţul pentru poziţia din ofertă sau suma totală în cazul serviciilor (lei) cu TVA
1. SRL AGH Premium Grup serviciilor de elaborare a documentației tehnico-economica privind rețeaua de canalizare 71322200_-_3 1 buc. 245 000 lei

294 000 lei

2.            
3.            
 
 

În termen de 3 zile din momentul luării deciziei, toţi ofertanţii au fost informaţi despre rezultatele concursului prin email: Aghenie Group <agh_premium_grup@yahoo.com>,
Alexei Plesca <luxgaz@gmail.com>
, prin scrisoarea Nr.__ 458___din “_08__”__11__2016__.

 

Contractele de achiziţie încheiate:

 

Drept rezultat al procedurii, a fost încheiat cu operatorul economic/operatorii economici cîştigător /cîştigători contractul /contractele de achiziţie, după cum urmează:

 

Nr.
d/o

Denumirea operatorului /operatorilor
economic/economici (IDNP)
Numărul şi data
contractului /contractelor
Cod CPV Valoarea contractului/contractelor Termenul de valabilitate a contractului /contractelor
fără TVA cu TVA
1. SRL AGH Premium Grup

1010600000095

Contract nr.87 din 21.11.2016 71322200_-_3 245 000 lei 294 000 lei

31 decembrie 2018

2.            
3.            
 
 

Prin prezenta dare de samă, grupul de lucru pentru achiziţii confirmă corectitudinea desfăşurării procedurii de achiziţie, fapt pentru care poartă răspundere conform prevederilor legale în vigoare.

 

Conducătorul autorităţii contractante:

 

______Boaghi Leonid                  ___________         ____________________

(Nume, Prenume)                                                                (Semnătura)