Rezultatele privind cererea ofertelor de prețuri nr.1817-op/16
DAREA DE SEAMĂ nr.__3___ privind achiziţionarea bunurilor (serviciilor) prin Cererea Ofertelor de Prețuri
“21_”_noiembrie_2016_ ____Primăria Sireți_____ (locul desfăşurării şedinţei)
Autoritatea contractantă: ________________Primăria Sireți_____________________ (instituţia ce a iniţiat şi a desfăşurat procedura de achiziţie) IDNO: _________1008601000525____________________
Cererea Ofertelor de Prețuri: Nr.__1817-op/16__ din “27_”__octombrie_2016 publicată în BAP Nr._79___ din “_14_”__10__2016_ Obiectul achiziției: ___ serviciilor de elaborare a documentației tehnico-economica privind rețeaua de canalizare ____________ (expunerea succintă a obiectului achiziţiei) Cod CPV: __71322200_-_3_ Sursele de finanțare: ________________ bugetul local _____________________________(Buget de stat, Buget CNAM, Buget CNAS, Surse externe, Alte surse) Membrii grupului de lucru prezenţi la deschiderea şi evaluarea ofertelor: 1. _____ Boaghi Leonid __________________ _______ preşedinte __________ (Nume, Prenume) (funcţia în cadrul grupului: preşedinte, membru, secretar, expert) 2. Maria Sula_________________ – secretar (reprezentant al _Primăria Sireți________) 3. _Mereneanu Mihail___________ – membru (reprezentant al _Primăria Sireți_________) 4. _Rosca Liuba_______________ – membru (reprezentant al _Primăria Sireți_________) 5. _Galina Budeanu_________ – membru (reprezentant al _Primăria Sireți_________)
În urma semnării declaraţiei de imparţialitate şi constatării unei sau mai multor situaţii prevăzute la art. 16, alin. (3) din Legea nr. 96-XVI din 13 aprilie 2007 privind achiziţiile publice, s-au retras următorii membri ai grupului de lucru: 1. _________________________________________ _______________________________ (Nume, Prenume) (funcţia) 2. _________________________________________ _______________________________ 3. _________________________________________ _______________________________ Membrii grupului de lucru retraşi de la deschiderea şi evaluarea ofertelor au fost înlocuiţi cu următoarele persoane: 1. _________________________________________ _______________________________ (Nume, Prenume) (funcţia) 2. _________________________________________ _______________________________ 3. _________________________________________ _______________________________
Operatorii economici, inclusiv cei incluşi în Lista operatorilor economici calificaţi, cărora le-au fost transmise la data de ___________ invitaţii de participare. 1. __________________________________________________________________________ (denumirea operatorului economic) 2. __________________________________________________________________________ 3. __________________________________________________________________________
Pînă la termenul-limită (data “_27_”___10____2016_, ora _14_:_00_), ca răspuns la invitaţii sau în urma anunţului Nr.__1817-op/16_____, publicat în Buletinul achiziţiilor publice Nr.___79__ din “_14__”____10____2016__, au fost depuse __2__ oferte, după cum urmează: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nr.
d/o |
Denumirea operatorului economic | IDNO | Datele de relaţii ale operatorului economic | Fondatorii | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. | SRL LuxGaz | 1004600011768
|
069298256 | PLEȘCA ALEXEI / PLEȘCA GHEORGHE | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. | SRL AGH Premium Grup | 1010600000095 | 079633333 | crețu vitalie | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Datele de calificare ale ofertanţilor:Grupul de lucru pentru achiziţii a verificat dacă ofertanţii corespund cerinţelor solicitate în documentele de licitaţie, a consemnat existenţa documentelor obligatorii prezentate şi situaţiilor constatate, precum şi alte informaţii necesare calificării ofertanţilor. Drept urmare, informaţia privind calificarea ofertanţilor se prezintă astfel:
Grupul de lucru pentru achiziţii a verificat dacă documentele ofertanţilor prezentate la concurs corespund cerinţelor solicitate, a stabilit corespunderea datelor de calificare ale ofertanţilor, preţurile, valoarea ofertelor, termenul de livrare /prestare şi perioada de valabilitate a ofertelor, după cum urmează:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nr. d/o |
Denumirea operatorului economic | Denumirea bunurilor/servi-ciilor solicitate | Cod CPV | Cantitatea/ volumul pe lista întreagă | Suma totală a ofertei fără TVA | Documente de calificare prezentate | Informaţia detaliată cu privire la preţuri se expune în anexa la darea de seamă | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. | SRL LuxGaz | serviciilor de elaborare a documentației tehnico-economica privind rețeaua de canalizare | 71322200_-_3 | 1 buc | 267 960 lei | au fost prezentate toate | se anexează | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. | SRL AGH Premium Grup | serviciilor de elaborare a documentației tehnico-economica privind rețeaua de canalizare | 71322200_-_3 | 1 buc | 245 000 lei | au fost prezentate toate |
se anexează |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ofertele depuse au fost evaluate şi comparate folosind criteriul – preţul cel mai mic pe poziţii
_____________________________ pe poziţii ________________________________ (criteriile stabilite în invitaţia de participare)
Au fost respinse următoarele oferte: 1. ___ __________ __________, ______ (denumirea ofertantului) (motivul respingerii)
Rezultatele evaluării ofertelor: Drept rezultat al examinării, evaluării şi comparării ofertelor, în baza deciziei grupului de lucru, expusă în procesul-verbal Nr._ 6__din “_07__”_11____2016__, a fost desemnată cîştigătoare următoarea ofertă/următoarele oferte:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nr. |
Denumirea operatorului economic | Denumirea obiectului de achiziţie | Cod CPV | Cantitatea pentru o poziţie din ofertă | Preţul pentru poziţia din ofertă sau suma totală în cazul serviciilor (lei) fără TVA | Preţul pentru poziţia din ofertă sau suma totală în cazul serviciilor (lei) cu TVA | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. | SRL AGH Premium Grup | serviciilor de elaborare a documentației tehnico-economica privind rețeaua de canalizare | 71322200_-_3 | 1 buc. | 245 000 lei |
294 000 lei |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
În termen de 3 zile din momentul luării deciziei, toţi ofertanţii au fost informaţi despre rezultatele concursului prin email: Aghenie Group <agh_premium_grup@yahoo.com>,
Contractele de achiziţie încheiate:
Drept rezultat al procedurii, a fost încheiat cu operatorul economic/operatorii economici cîştigător /cîştigători contractul /contractele de achiziţie, după cum urmează:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nr. |
Denumirea operatorului /operatorilor economic/economici (IDNP) |
Numărul şi data contractului /contractelor |
Cod CPV | Valoarea contractului/contractelor | Termenul de valabilitate a contractului /contractelor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
fără TVA | cu TVA | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. | SRL AGH Premium Grup
1010600000095 |
Contract nr.87 din 21.11.2016 | 71322200_-_3 | 245 000 lei | 294 000 lei |
31 decembrie 2018 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prin prezenta dare de samă, grupul de lucru pentru achiziţii confirmă corectitudinea desfăşurării procedurii de achiziţie, fapt pentru care poartă răspundere conform prevederilor legale în vigoare.
Conducătorul autorităţii contractante:
______Boaghi Leonid ___________ ____________________ (Nume, Prenume) (Semnătura) |