ANUNŢ*termen extins cu privire la desfăşurarea concursului privind ocuparea funcţiei de Director al Casei de Cultură Sireți
Având în vedere Dispoziția Primarului satului Sireți nr. 77 din 17 iunie 2024 Cu privire la organizarea concursului pentru funcția de Director al Casei de Cultură Sireți, Deciziei 1/24 din 05.02.2024 cu privire la constituirea comisiei de concurs și aprobarea regulamentului de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de director al Casei de cultură Sireți, Deciziei 3/4 din 17.05.2024 cu privire la modificarea deciziei nr.1/24 din 05.02.2024 ”Cu privire la constituirea comisiei de concurs și aprobarea regulamentului de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de director al Casei de cultură Sireți”, Deciziei 10/9 din 20.11.2018 cu privire la adoptarea Regulamentului de funcționare a Casei de cultură, Primăria s. Sireți ANUNŢĂ:
- Concurs pentru funcţia de Director al Casei de Cultură Sireți
2. Sediul organizatorului: Primăria Sireți, sala de ședințe
3. Scopul general al funcţiei: Organizarea activității Casei de Cultură Sireți
4. Sarcinile de bază ale funcţiei:
– Asigură conducerea activității Casei de Cultură;
– Gestionează patrimoniul Casei de Cultură;
– Elaborează programe de activitate și asigură realizarea acestora,
– Creează condiții pentru activitatea formațiilor artistice de amatori, a cercurilor de creație;
– Întocmește fișele postului și urmărește respectarea atribuțiilor concrete ale personalului din subordine;
– Coordonează cu administratorul angajarea personalului Casei de Cultură,
– Înaintează propuneri privind premierea sau acordarea sancțiunilor disciplinare angajaților Casei de Cultură,
– Prezintă organelor ierarhic-superioare dări de samă textuale și statistice, informații referitor la situația din domeniu.
5.Concursul constă în trei etape succesive:
1)selecția dosarelor de concurs
2)proba scrisă
3)interviul
6. Condiţii de bază de participare la concurs
• deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
• cunoaște limba română, scris și vorbit, precum și alte limbi de comunicație;
• nu a atins vârsta indicată la art. 82 lit. i) din codul muncii al Republicii Moldova nr 154.XV din 28 martie 2003;
• are capacitatea deplină de exercițiu;
• are o stare de sănătate corespunzătoare funcției pentru care candidează, atestată pe baza certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată sau a declarației pe propria răspundere că este apt/ă de muncă, daca pentru funcția respectivă sunt stabilite cerințe speciale de sănătate;
• nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
• nu este privat/ă de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a hotărârii judecătorești irevocabile prin care s-a dispus această interdicție;
• nu este privat/ă de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate ca efect al legii;
• are studii superioare, de licenţă sau echivalente în cel puțin unul dintre următoarele domenii: divertisment, arte, jurisprudență, administrație publică sau tehnice.
7. Persoanele interesate depun următoarele documente:
• Cererea de înscriere de participare la concurs (similar funcției publice);
• Copia actului de identitate;
• copiile diplomelor de studii (licență, masterat, doctorat) și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare;
• copia carnetului de muncă;
• certificatul medical că este apt de muncă conform funcției pentru care candidează;
• cazierul judiciar că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează sau declarație pe propria răspundere;
• declarația pe propria răspundere că nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate în temeiul legii;
• curriculum vitae;
• alte documente relevante pentru desfășurarea concursului.
8. Locul depunerii documentelor:
Primăria satului Sireți (s. Sireți, str. Mihai Eminescu 3), biroul nr.2
• telefon de contact – (0237) 61033, 71191
• prin intermediul Î.S. ”Poșta Moldovei”
• sau prin poșta electronică boaghi.leonid@gmail.com
9. Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare şi primirea documentelor:
• Boaghi Leonid, Primar, Primăria Sireți;
NOTĂ: Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
*Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declaraţia pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
10. Bibliografia concursului:
Constituţia Republicii Moldova;
Legea nr. 436 –XVI din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală;
Legea nr. 16-XVI din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese;
Legea nr. 1264-XV din 19.07.2002 privind declararea şi controlul veniturilor şi a proprietăţii demnitarilor de stat, judecătorilor, procurorilor, funcţionarilor publici şi a unor persoane cu funcţie de conducere;
Legea nr. 90-XVI din 25.04.2008 cu privire la prevenirea şi combaterea corupţiei;
Legea nr. 190-XIII din 19.07.1994 cu privire la petiţionare;
Codul Muncii nr. 154/2003 al Republicii Moldova;
Legea nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare in sectorul bugetar ;
Legea culturii nr. 413/1999;
Legea nr.262/2017 cu privire la muzee;
Legea nr. 215/2016 cu privire la tineret;
Legea m.280/2011 privind protejarea patrimoniului cultural național mobil;
Regulamentul de activitate a formațiunilor artistice de amatori din Republica Moldova.
11. Alte condiții relevante:
Cui îi raportează titularul funcţiei: Primarului, Consiliului Local.
Cooperare internă: Cu personalul primăriei și al Casei de Cultură Sireți.
Mijloace de lucru / echipamentul utilizat:
• Monitorul Oficial al Republicii Moldova;
• Mașina de serviciu, calculator, copiator, telefon, fax; internet;
• Manuale, materiale metodologice şi informative în domeniul administraţiei publice.
Condiţii de muncă:
– Regim de muncă: 40 ore pe săptămână, 8 ore pe zi, disponibilitatea lucrului peste program şi în zilele de repaus, după caz;
– Program de muncă: luni-vineri, orele 8:00-17:00, pauza de masă 12:00-13:00;
– Activitatea de birou, deplasări de serviciu prin localitate, raion şi ţară.
Cunoştinţe:
– Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
– Cunoaşterea modului de funcţionare a autorităţilor publice;
– Cunoştinţe de operare la calculator, Word, Excel, navigare Internet;
– Cunoaşterea limbii de stat şi a limbii ruse la nivel avansat citit/scris/vorbit (preferabil a unei limbi de circulaţie internaţională la nivel avansat: citit/scris/vorbit).
Abilităţi:
Lucru cu informaţia, planificare, organizare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, instruire, motivare, mobilizare, soluţionare de probleme, comunicare eficientă, management.
Atitudini/comportamente:
Respect faţă de oameni, incoruptibilitate, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
12. Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs: 24 AUGUST 2024, ora 17:00